В аеропортах пропонують припинити безконтрольне вивезення майна українською елітою

ZN.UA Ексклюзив
Поділитися
© Scott Beale, flickr.com
Чартерні авіаційні рейси з аеропортів Києва в останні дні використовували для незаконного перевезення значної кількості вантажів, серед яких могли бути зброя, боєприпаси, вибухові пристрої, готівка, документи тощо.

Співробітники київських аеропортів напрацювали низку пропозицій, як перешкодити незаконному вивезенню з України різних вантажів чартерними рейсами. Свої пропозиції вони передали у редакцію ZN.UA.

"За інформацією різних джерел, у критичні для України дні (зокрема, 20 лютого 2014 року) чартерні авіаційні рейси з аеропортів Києва використовували для незаконного перевезення значної кількості вантажів, серед яких могли бути зброя, боєприпаси, вибухові пристрої, готівка, документи тощо", - йдеться в документі.

Відповідно до наявних у співробітників аеропортів даних, "прозорість" вітчизняних чартерних авіаперевезень для представників попередньої влади зберігається.

"Необхідною умовою для реалізації схеми "прозорого чартерного авіакоридору" є змова "пасажирів" зі службою авіаційної безпеки аеропортів (САБ), представниками підрозділів митного і прикордонного контролю", - зазначили вони.

Наразі негативно на можливість контролю за незаконним переміщенням багажу через вітчизняні аеропорти впливає також те, що:

1. Чартерний рейс може бути виконано у день заявки на його здійснення;

2. Мобільний зв'язок дозволяє "пасажирам" оперативно коригувати момент неконтрольованого завантаження на борт літака власного багажу і свою посадку (в тому числі, через vip-термінали).

З метою посилення контролю за незаконним переміщенням небезпечних вантажів через вітчизняні аеропорти і в умовах дефіциту часу на більш глибокі системні зміни, на початковому етапі пропонується ускладнити реалізацію схем "прозорих чартерних авіакоридорів":

1. Заборонити використання засобів мобільного зв'язку в аеропортах черговими змінами відповідних служб аеропортів (САБ, митники і прикордонники). Для їхньої організаційної взаємодії дозволити використання винятково рацій.

2. Нормативно закріпити мінімально можливий інтервал між заявкою на чартерний рейс і його здійсненням у 5-6 днів, передбачивши при цьому реєстрацію багажу не пізніше двох днів до відправлення рейсу (компетенція Державіаслужби).

3. Посилити контроль СБУ за гарантуванням авіаційної безпеки, в тому числі:

а) передбачити право/(посилити вплив) СБУ щодо здійснення/блокування того чи іншого чартерного авіарейсу;

б) передбачити право для співробітника СБУ, який працює/курирує діяльність аеропорту, перед початком чергування змін відповідних служб аеропорту (САБ, митники і прикордонники) змінювати/визначати пункти чергування конкретними співробітниками цих служб. !zn

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі