Українські телеканали за рік показали реклами ліків на 7 млрд гривень

ZN.UA Ексклюзив
Поділитися
Українські телеканали за рік показали реклами ліків на 7 млрд гривень В Україні процвітає рекламний ринок ліків
Телеканали забезпечили 1,5 мільярда показів, у лідерах - 1+1, Інтер та СТБ.

За даними компанії Proxima Research, обсяг інвестицій у рекламу лікарських засобів на телебаченні в 2015 році збільшився на 4,5% порівняно з 2014-м, склавши майже 7,2 млрд грн., йдеться в статті Ольги Скрипник DT.UA.

"Те, що зазвичай називають зароблянням великих грошей на рекламі ліків, фахівці визначають як інвестиції фармкомпаній у рекламу лікарських препаратів на телебаченні. Наголошуючи, що йдеться виключно про безрецептурну групу. Ставлення до подібних інвестицій у нас приблизно таке, як до священної корови в Індії, звідки до нас завозять чимало різної фармпродукції. Виявляється, це ледь не єдиний сектор, де інвестиційна діяльність дає неабиякі результати. За даними компанії Proxima Research, обсяг інвестицій у рекламу лікарських засобів на телебаченні в 2015 р. збільшився на 4,5% порівняно з 2014-м, і складає майже 7,2 млрд грн. Проводячи дослідження, брали до уваги центральні й мультирегіональні телеканали, тривалість рекламних роликів, кількість показів і багато інших даних. Але при цьому не враховували іміджевої реклами фармкомпаній", - йдеться в статті.

Читайте також: В Instagram з'являться 30-секундні рекламні відео

Як пише Скрипник, незважаючи на такий підхід, компанії, що займаються телерекламою, не згодні з остаточною цифрою. Вони стверджують, що розрахунки, засновані на прайс-листах, не показують реальної картини. На їхню думку, ця цифра не перевищує 900 млн гривень.

а даними експертів, у 2015 р. ТОП-10 телеканалів за обсягами продажів реклами ліків очолила "Студія "1+1" (обсяг продажів - 1 млрд 539 млн грн, кількість виходів - понад 54 тис.). Телеканал "Інтер", що вперше поступився лідерством, опинився на другому місці (обсяг продажів - 1млрд 535 млн грн, кількість показів - майже 63 тис.). І почесне третє місце посів СТБ з обсягом продажів 1 млрд 51 млн грн і кількістю показів 57,5 тис.

Загалом телеканали продали реклами ліків на 7 млрд 171 млн грн, забезпечивши 1,5 млрд показів.

Лідерами в ТОП-10 компаній за обсягами інвестицій у телерекламу виявилися "Фармак" (обсяг продажів - 698 млн грн), Sanofi (465 млн грн) і "Корпорація "Артеріум" (понад 373 млн грн).

"Що ж до ТОП-10 брендів лікарських засобів, рекламованих на телебаченні, за останні два роки тут відбулися значні зміни. Одна з причин - з українського ринку пішли російські фармкомпанії, що дало змогу піднятися в рейтингу деяким вітчизняним виробникам і брендам. Торік рейтинг очолили "нурофен", "ессенціале", "стрепсілс" та "но-шпа".Що збігається з висновками лікарів про те, якими препаратами, вдаючись до самолікування, найчастіше користуються пацієнти", - йдеться у статті.

Раніше повідомлялося, що в 2016 році український уряд здійснюватиме закупівлі лікарських препаратів через ООН і британське агентство Crown Agents. Це дозволить мінімізувати втрати бюджету від корупції і неефективних управлінських рішень, заявив глава уряду Арсеній Яценюк в ефірі програми "10 хвилин з прем'єр-міністром".

Детальніше про рекламу ліків в Україні читайте у статті Ольги Скрипник "Побічна дія реклами ліків" у свіжому випуску тижневика "Дзеркало тижня. Україна".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі