Україна отримала двосторонні Угоди про повітряне сполучення майже з усіма країнами ЄС+

ZN.UA Ексклюзив
Поділитися
Україна отримала двосторонні Угоди про повітряне сполучення майже з усіма країнами ЄС+ © Vlast.kz
Не має Україна поки що угод з крім Мальтою, Ісландією та Ліхтенштейну.

Згідно з інформацією на сайті Державної авіаційної служби, Україна вже має двосторонні Угоди про повітряне сполучення з усіма країнами ЄС+, крім Мальти, Ісландії та Ліхтенштейну, в якому немає аеропорту. Про це у статті пише представник аналітичного центу "Європа без бар’єрів” Павло Кравчук.

Автор зазначає, що "поки триває САП-епопея,  передбачені Угодою процеси лібералізації відбуваються іншим шляхом".

Зазначається, що Україна намагається підписати Угоду паралельно з проведенням двосторонніх переговорів щодо лібералізації авіаперевезень.

"Згідно з інформацією на сайті Державної авіаційної служби, Україна вже має двосторонні Угоди про повітряне сполучення з усіма країнами ЄС+, окрім Мальти, Ісландії та Ліхтенштейну, в якому немає аеропорту. При цьому проєкт Угоди з Ісландією вже був схвалений Кабміном на початку вересня. Однак ці Угоди дуже різні за обсягом лібералізації. Десь немає обмежень, а десь літати може тільки один авіаперевізник, або тільки до визначених пунктів і з обмеженою частотою. Хоча постійно тривають переговори щодо подальшого спрощення, на початок цього року обмеження щодо перевізників, кількості рейсів і пунктів призначення було повністю знято лише з 12 країнами ЄС: Австрією, Болгарією, Грецією, Естонією, Ірландією, Іспанією, Литвою, Люксембургом, Польщею, Румунією, Словенією та Словаччиною", - пише Кравчук. 

За його словами, з іншими країнами призначення додаткових рейсів, аеропортів чи перевізників вимагає довгих і складних процедур погодження.

"І буде вимагати ще довго. Адже ЄС не тільки не банкомат. ЄС іще й не двигун, не локомотив,  і взагалі не той механізм, що асоціюється з швидким рухом уперед. Принаймні у деяких сферах", - зазначає автор. 

Сьогодні в Брюсселі проходитиме саміт Україна—ЄС. Та всупереч очікуванням, на ньому не підпишуть угоду про «відкрите небо», яка б надала європейським і українським перевізникам необмежених прав на здійснення польотів між країнами ЄС і Україною. Чому у Євросоюзі знову відкладають створення з нашою країною спільного авіаційного простору? Чому і як вийшло, що Брюссель раптом збайдужів до цієї перспективної? Про явні та потаємні причини відкладення підписання угоди про «відкрите небо» розмірковує Павло Кравчук в статті «Втома від ЄС».

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі