Підписання Угоди про спільний авіаційний простір, яке знову відкладено – у кращому разі до 2021 року, між Євросоюзом та Україною є важливим символічним кроком, але далеко не фіналом історії. Про це у статті пише представник аналітичного центру "Європа без бар’єрів” Павло Кравчук.
За його словами, після підписання Угоду мають ратифікувати 27 країн-членів ЄС.
"Має бути створений Спільний комітет, який займеться імплементацією Угоди, і це теж триватиме дуже довго. По-перше, знаючи українську і брюссельську бюрократію, можна тільки уявити, скільки часу буде формуватися і запускатися цей комітет. По-друге, у нього буде дійсно дуже багато роботи, адже текст Угоди встиг добряче застаріти за ці роки", - зазначає Кравчук.
Сьогодні в Брюсселі проходитиме саміт Україна—ЄС. Та всупереч очікуванням, на ньому не підпишуть угоду про «відкрите небо», яка б надала європейським і українським перевізникам необмежених прав на здійснення польотів між країнами ЄС і Україною. Чому у Євросоюзі знову відкладають створення з нашою країною спільного авіаційного простору? Чому і як вийшло, що Брюссель раптом збайдужів до цієї перспективної? Про явні та потаємні причини відкладення підписання угоди про «відкрите небо» розмірковує Павло Кравчук в статті «Втома від ЄС».