У Запоріжжі полетів перший український вертоліт МСБ-2 "Надія"

16 квiтня, 2018, 21:37 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Новий український вертоліт призначений для патрулювання доріг, моніторингу трубопроводів і газопроводів, для використання підрозділами ДСНС, санавіації, ДПСУ та інших оборонних цілей.

Багатофункціональний український вертоліт МСБ-2 "Надія" здійснив перший політ, стартувавши з вертодрому ПАТ "Мотор-Січ" в Запоріжжі. Повітряна машина побудована підприємством виробником авіаційних двигунів ПАТ "Мотор-Січ" (р. Запоріжжя), передає Інтерфакс.

Новий український вертоліт "Надія" призначений для патрулювання доріг, моніторингу трубопроводів і газопроводів, для використання підрозділами Державної служби з надзвичайних ситуацій, санавіації, Держприкордонслужби і для інших оборонних цілей.

Творці вертольота відзначили, що він був створений на базі Мі-2, при цьому запорізька "Надія" оснащена сучасними "моторовским" двигунами АІ-450М-П і має унікальну авіоніку. Дальність польоту цього вертольота становить близько 1 тис. км, вантажопідйомність - більше 1 т. МСБ-2 "Надія" здатна перевозити близько 7 пасажирів.

При цьому собівартість вертольота складе від 1,5 до 2 млн.е., що в кілька разів менше вартості закордонних аналогів.

Льотчики-випробувачі, які підняли новий український вертоліт в повітря, розповіли, що задоволені результатами його дебютного польоту і переконані в хороших перспективах для МСБ-2 "Надія".

У будівництві даного вертольота також взяли участь ряд українських підприємств.

За словами директора бере участь у проекті компанії "АгроавиаДнипро" Олександра Паникаревича, при створенні "Надії" активно використовувалися композитні матеріали.

"Композитні матеріали в сукупності з приладовим обладнанням, джгутами зменшили на 400 кг вага конструкції вертольота, а це дозволило збільшити його вантажопідйомність, дальність польоту", - розповів він.

Президент ПАТ "Мотор-Січ" В'ячеслав Богуслаєв повідомив, що на даний момент почалися сертифікаційні польоти "Надія".

"Весь цей вертоліт обвішаний тензометрированными датчиками, які перевіряють зусилля на фюзеляжі, на самому несучому гвинті, вібрація, лопаті. Все це робиться вперше в Україні, і в Києві авіаційна адміністрація вперше займається з нами, і, так само, як ми, вчиться", - повідомив Богуслаєв.

За його словами, в 2018 році "Мотор-Січ" планує завершити державну сертифікацію свого нового вертольота. Таким чином, серійне виробництво "Надії" може початися вже в нинішньому році.

Нагадаємо, всього близько 1 млрд грн потрібно на створення та організацію серійного виробництва легкого вертольота МСБ-2, перший примірник якого створено в рамках дослідно-конструкторської роботи "Корольок" і нині проходить заводські випробування. При цьому 600 млн грн з цієї суми підприємства авіабудування планують залучити самостійно.

Детальніше про проблеми українського гвинтокрилобудування читайте в матеріалі Дмитра Менделєєва "Блекаут українського авіапрому..." у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".

По матерiалам: Интерфакс / DT.UA / ПАТ Мотор Січ / Підготував/ла : Антон Корж
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК