У разі локдауна метро в Києві закриють в останню чергу, першими - маршрутки

Поділитися
У разі локдауна метро в Києві закриють в останню чергу, першими - маршрутки
Метро на останньому місці в списку обмежень, оскільки має хорошу вентиляцію і контроль за носінням масок

Якщо в Україні таки буде введений локдаун, насамперед в Києві будуть обмежувати роботу маршрутних таксі, а метро - в останню чергу.

Про це заявив глава Госпродпотребслужби Києва Олег Рубан в ефірі "Громадського радіо".

За його словами, метро на останньому місці в списку обмежень, оскільки має хорошу вентиляцію і контроль за носінням масок, що запобігає поширенню коронавірусу.

"При недотриманні протиепідемічних заходів найбільше ризиків поширення коронавируса в маршрутних таксі, далі йдуть звичайні таксі, потім наземний комунальний транспорт", - пояснив Рубан.

Раніше в Міністерстві охорони здоров'я повідомили про те, що на сьогодні   жоден регіон України не готовий   до ослаблення карантинних заходів. Однак все ж є області, де епідситуація найгірша - це Сумська, Черкаська та Запорізька.

9 грудня Кабінет міністрів планує затвердити   терміни і обмеження нового локдауна в Україні.

Вводити локдаун або не вводити? Якщо вводити, то який, коли, на скільки і як? І які першочергові кроки необхідно буде зробити до, а особливо після виходу з епідемії? На ці та інші питання ZN.UA шукало відповіді разом з керівником Центру економіки охорони здоров'я Київської школи економіки, колишнім заступником міністра охорони здоров'я часів Уляни Супрун Павлом Ковтонюк. Подробиці - в інтерв'ю Алли Котляр «Нас чекає тривалий період дуже важкою реабілітації».

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 1
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Ternarous
18 Листопада 2017, 13:31
"класифікатор професій містить близько 8 тис. найменувань...". Серед них дивно звучить професія -- "разведчик халяв". На одному засіданні виступаючий запропонував учасникам відгадати, що це означає. Були пропозиції типу "маркетолог, який шукає де нижчі ціни", й такі інші. Але ніхто не вгадав. Насправді ж, це дослівний переклад з української "розвідник халяв", тобто той, що на фабриці чобіт на конвеєрі розводить халяви. Укладачі класифікатора намагаються показати, яку велику роботу вони виконали, і що недарма отримують зарплату. Але який сенс у цих тисячах професій? Стільки не існує. Професія -- це те, чому треба вчитись більше ніж кілька місяців. Таких не більше, ніж кілька десятків. А якщо тисячі, то такий класифікатор нікому не потрібний. І дійсно, хіба роботодавці й працівники користуються цим класифікатором? Його просто прочитати ні в кого терпіння не вистачить.
Відповісти Цитувати Поскаржитись
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі