У початковій школі змінять систему оцінювання знань

26 липня, 2021, 19:39 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Замість балів виставлятимуть літери.

У початковій школі змінять систему оцінювання знань
© smi2.ru

Міносвіти рекомендує застосовувати в 1-2 і 3-4 класах нову систему оцінювання знань. Зокрема, замість балів застосовувати літери, йдеться в повідомленні МОН.

"Рівень результату навчання рекомендується визначати з урахуванням динаміки його (учня - ред.) досягнень і позначати буквами - "початковий"(Н), "середній"(С), "достатній"(Д), "високий"(В)", - повідомили в міністерстві.

У відомстві зазначили, що однією з головних змін в підході до оцінки знань учнів початкової школи є вираз оцінки. "На заміну узагальненої бальної оцінки навчальних досягнень учнів на уроках/курсу запропоновано використовувати вербальну оцінку окремих результатів навчання учня/учениці по предмету вивчення, інтегрованого курсу, яка крім оціночного судження про досягнення може ще називати і рівень результату навчання", - уточнили в МОН.

При цьому рекомендації вводять поняття вербальної оцінки (оціночне судження) і рівневої оцінки (оціночне судження із зазначенням рівня результату). Їх можна висловлювати як усно, так і письмово.

У міністерстві рекомендували оцінювати результати навчання учнів 1-4 класів вербальною оцінкою. "Об'єктивних результатів навчання в 1-2 класах - вербальною оцінкою, в 3-4 класах - або виробленою або рівневою оцінкою за вибором закладу освіти", - уточнили в відомстві.

У рекомендаціях відзначається, що оцінка є конфіденційною інформацією, доступною тільки для учня/учениці і його/її батьків (або осіб, які їх замінюють).

Читайте також: Неякісна освіта під час пандемії — це постріл у ногу нашому майбутньому

Відзначимо, раніше для перших класів замість табелів успішності ввели свідоцтва досягнень.

На перший погляд, оцінка, яку вчитель виставляє в журналі, - річ проста і зрозуміла. Є спеціальні інструкції про те, скільки балів і за що виставляти, є програми з вимогами до знань - які тут можуть бути проблеми? Але часто на шкільну оцінку навішують абсолютно не властиві їй функції. Вона перетворюється в батіг чи пряник. Детальніше читайте в статті Оксани Онищенко «Претензії до батога і пряника, або Про шкільні оцінки без емоцій"

По матерiалам: https://mon.gov.ua/ / Підготував/ла : Оксана Лебедина
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК