Як повідомляє прес-служба Київської міської державної адміністрації, будуть продовжені і внесені зміни в тролейбусні маршрути № 1 "вулиця Маршальська - вулиця Жилянська", № 11 "Національний музей народної архітектури та побуту України - вулиця Маршальська", № 50 "вулиця Милославська - ст. м "Либідська", № 50к "Вулиця Милославська - Дарницька площа". Також закривається рух тролейбусів маршруту № 46", - йдеться в повідомленні".
Це робиться для забезпечення безпересадкового сполучення пасажирів між кількома районами столиці.
За інформацією КМДА, маршрути будуть такими:
№ 1 "вулиця Маршальська - вулиця Жилянська": просп. Науки - б-р Дружби народів - вулиця Велика Васильківська - вулиця Жилянська - вул. Шота Руставелі - вул. Саксаганського - вул. Антоновича - б-р Дружби народів - просп. Валерія Лобановського - просп. Науки;
№ 11 "Національний музей народної архітектури та побуту України - вулиця Маршальська" курсуватимуть: вул. Академіка Заболотного - вул. Академіка Глушкова - вул. Голосіївський - просп. Науки (до вул. Маршальський) - вул. Науки - просп. Валерія Лобановського - просп. Голосіївський - просп. Академіка Глушкова - вул. Академіка Заболотного;
№ 50 "вулиця Милославська - ст. м "Либідська": вул. Володимира Маяковського - б-р Перова - просп. Визволителів - вул. Будівельників - вул. Юрія Гагаріна - вул. Соборності - міст ім. Патона - б-р Дружби народів - вулиця Велика Васильківська - Либідська площа - вул. Антоновича - б-р Дружби народів - міст ім. Патона - просп. Соборності - просп. Світу - вул. Будівельників - вул. Визволителів - б-р Перова - просп. Володимира Маяковського;
№ 50к "вулиця Милославська - Дарницька площа": вул. Володимира Маяковського - б-р Перова - просп. Визволителів - вул. Будівельників - вул. Юрія Гагаріна - вул. Світу - вул. Будівельників - вул. Визволителів - б-р Перова - просп. Володимира Маяковського.
У травні стало відомо, що столичні власті хочуть за два роки прибрати з міста половину маршруток. У Києві будуть закуповувати нові автобуси і тролейбуси, а також контролювати дотримання правил для виділених ліній громадського транспорту.