Влада міста Києва розробили сценарій А і сценарій В розвитку громадського транспорту в столиці, повідомив заступник голови КМДА Ілля Сагайдак в інтерв'ю виданню Лига.net.
"Наша мета - щоб маршрутки пішли. Зараз вони займають перше місце в місті за обсягами перевезень: щодня вони перевозять близько 1,5 млн осіб. Після впровадження сценарію А кількість маршруток у Києві скоротиться на 40%", - сказав він, додавши, що на це знадобиться два роки.
За його словами, сценарій припускає необхідність закупити 35 тролейбусів, 220 автобусів та 63 трамвая.
Крім того, зараз йдуть переговори з Світовим банком і МФК, які можуть кредитувати приватний бізнес для покупки транспорту. Ми починаємо переговори з ринком про те, хто зможе самостійно оновити транспорт. У вимогах конкурсів на розподіл нових маршрутів будуть прописані вимоги до рухомого складу.
При цьому він повідомив, що паралельно розробляється сценарій, в якому акцент зроблений на розвиток виділених ліній для автобусів, тролейбусів або трамваїв.
"Дотримання правил буде контролюватися камерами, і порушники автоматично отримають штраф. Можливо, в'їзд на смугу буде обмежений фізично", - сказав заступник голови КМДА.
Сагайдак зазначив, що "багато киян кажуть, що, наприклад, на Московському мосту постійні пробки, а ми хочемо забрати у автомобілістів ще одну смугу для руху".
"Я відповім. Величезна кількість людей пересядуть на зручний громадський транспорт, який буде їздити швидше. Наприклад, якщо на автомобілі поїздка з роботи додому займає 1,5 години, то на громадському транспорті буде 20 хвилин. Автомобілісти пересядуть на громадський транспорт для поїздок на роботу, і це розвантажить дороги", - додав він.
У квітні в Києві відкрили першу "автономну розумну мобільний зупинку", яка отримує енергопостачання від сонячної батареї. Прозора зупинка обладнана Wi-Fi і в ній можна підзарядити телефон. Розумна зупинка встановлена в рамках впровадження в Києві системи Smart City. До кінця року "Київпастранс" планує встановити у місті близько 50 таких зупинок.