Київська міська рада затвердила Концепцію розвитку велосипедної інфраструктури у столиці.
Документ передбачає створення 240 кілометрів веломаршрутів у найближчі роки та понад 1000 кілометрів транспортних, рекреаційних та приміських шляхів для користувачів велотранспорту.
У Концепції представлено загальну схему велосипедних маршрутів Києва, а також план-схему черговості створення велосипедних маршрутів, втілення якої розраховано на період дії Стратегії розвитку міста до 2025 року.
Головними завданнями Концепції є: зниження транспортного навантаження на автошляхи, створення комфортного та безпечного середовища для розвитку велосипедного руху, зменшення рівня забруднення повітря, популяризація ідеї пересування містом на велосипеді.
Положення Концепції будуть враховані при розробці матеріалів Генерального плану розвитку міста Києва, комплексної схеми транспорту, детальних планів територій та іншої планувальної документації.
Як зазначається у Концепції, велосипедист, який їде на роботу по 8 км 4 дні на тиждень, уникає 3220 км їзди автомобілем на рік. Це дорівнює економії 380л палива та 750 кг викидів СО2.
За даними Асоціації велосипедистів Києва, у травні-червні 2017 року дві третини (66%) велосипедистів у Києві рухалися тротуарами, порушуючи правила, і лише 34% по дорозі.
27 вересня 2017 року велосипедисти провели під стінами Київської міської державної адміністрації акцію "Досить нас вбивати". Учасники встановили поряд з велопарковкою на вході до КМДА білий велосипед – міжнародний символ пам'яті велосипедистів, загиблих у ДТП.