"За Правилами дорожнього руху велосипедистам заборонено рухатися по тротуару після 14 років, але на більшості доріг Києва немає відособлених велосипедних шляхів, а швидкість машин часто дуже велика", - йдеться в повідомленні.
В асоціації вважають, що зростання кількості велосипедистів на тротуарах може бути пов'язане з тим, що не всі велосипедисти відчувають себе у безпеці на дорозі через брак велоінфраструктури та безпечну поведінки водіїв авто.
"Щоб користувачі велосипедів, автомобілів та пішоходів у Києві комфортно співіснували, потрібно більше велосипедної дорожньої інфраструктури", - наголошується в релізі.
У квітні київський міський голова Віталій Кличко заявив, що столична влада планує провести експеримент – облаштувати велосипедні доріжки на вулицях, де є виділені смуги для громадського транспорту. Такі велодоріжки можуть з'явитися на бульварі Дружби Народів, проспекті Валерія Лобановського, Чоколівському бульварі, вул. Вадима Гетьмана, Олександра Довженка, Олени Теліги, бульварі Перова, проспекті Визволителів, вул. Будівельників і проспекті Миру.