Онлайн-системи "Укрзалізниці" стали об'єктом масштабної таргетованої кібератаки, внаслідок якої онлайн продаж квитків тимчасово недоступний. Відновлення цифрових сервісів тривало протягом усієї минулої доби і все ще продовжується. Очікується, що продаж квитків через сайт та застосунок не відновиться принаймні до кінця сьогоднішнього дня.
Як повідомили у пресслужбі компанії, наразі квитки можна придбати лише у залізничних касах. Для зменшення незручностей "Укрзалізниця" посилила роботу кас додатковим персоналом та розширила їхні графіки. Крім того, 24 та 25 березня у касах доступний продаж міжнародних квитків, який зазвичай здійснюється лише онлайн.
Пасажирам, які не встигли придбати квиток у касі, рекомендовано прямувати безпосередньо до потяга, де проїзд можна буде оформити у поїзній бригаді.
Попри кібератаку, рух поїздів залишається стабільним, графік перевезень дотримується, а всі операційні процеси переведено на резервні системи. В "Укрзалізниці" зазначили, що атака була багаторівневою та складною, тому перед повним відновленням сервісів фахівці компанії, залучені партнери та кібердепартамент СБУ проводять ретельну перевірку на наявність можливих вразливостей.
Пасажирам, які планують подорож після ранкових рейсів 25 березня, рекомендують утриматися від відвідування кас сьогодні, оскільки пріоритетне обслуговування надаватиметься тим, хто відправляється в дорогу 24–25 березня.
Нагадаємо, раніше в "Укрзалізниці" повідомили, як повернути квиток онлайн, попри масштабний збій.