Попри війну, українці продовжують отримувати пенсії та інші соціальні виплати. Бувають випадки, коли людина виявила неактуальні або помилкові відомості про себе на вебпорталі Пенсійного фонду України (ПФУ). Але такі дані можна виправити. У ПФУ розповіли, як оновити особисті дані в Реєстрі застрахованих осіб.
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Алгоритм оновлення особистих даних
Для цього потрібно зробити такі кроки:
- Зайдіть в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
- У лівому боковому меню розділу «Комунікації з ПФУ» оберіть пункт «Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб» (далі — Анкета).
- Заповніть екранну форму Анкети.
- Поставте позначку в чек-боксі «Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних».
- Прикріпіть скан-копію паспорта, інших документів, що підтверджують актуальні / правильні дані (наприклад, свідоцтво про шлюб, зміну прізвища, імені, по батькові).
- Підпишіть Анкету за допомогою КЕП: оберіть файл ключа та введіть пароль. Натисніть кнопку «Підписати та відправити до ПФУ». Після відправлення заяви на екрані з’явиться повідомлення «Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ».
- Результат обробки заяви перегляньте в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення». Як тільки фахівець Фонду опрацює Анкету, звернення набуде статусу «Виконано».
Раніше у Пенсійного фонду України розповіли, чи буде діяти договір про добровільну участь у пенсійному страхуванні, якщо особа змінила прізвище.