Важливу роль у формуванні особистості зокрема відіграє телебачення. Американською академією педіатрії (ААР) було експериментально доведено, що телебачення не просто впливає, але і формує поведінку дітей та їх ставлення до життя. Однак ситуація зі свободою слова в Криму не сприяє розвитку критичного мислення маленьких кримчан. Про це у своїй статті для ZN.UA "Росія в Криму відбирає у дітей українську ідентичність" пише правозахисниця Ірина Сєдова.
Згідно з моніторингами Кримської правозахисної групи, на півострові постійно блокуються українські сайти, радіостанції і деякі супутникові телеканали. В таких умовах в Криму йде масивна атака на свідомість і створення певних стереотипів.
"Батьки, школа, дитячий садок, кінофільми - все спрямовано на те, щоб сформувати певне ставлення, певний тип поведінки і картину світу. І, звичайно ж, потім дуже важко буде навчити цих людей критично мислити, показати інші альтернативи. Як багато дідусів і бабусь досі сумують за Сталіном і СРСР, так, можливо, і у якогось відсотка цих дітей буде залишатися ностальгія, пов'язана з великої войовничої Росією", - наводить автор матеріалу цитату психолінгвістки Юлії Крилової-Грек.
Детальніше про те, в якій ситуації опинилися україномовні школи в Криму і як бути дитиною, що живуть на окупованому Кримському півострові, читайте в статті "Росія в Криму відбирає у дітей українську ідентичність" Ірини Сєдової.