Як зазначають соціологи, відбулося суттєве зниження поширеності куріння серед молодих людей 18-30 років: із 37% до 26,7%. Тобто воно скоротилося на 10,3 відсоткові пункти або на 28%.
"Дослідження показало, що молодь в Україні з кожним роком курить менше. Найважливіше - вони не починають курити, адже це не модно. Свою роль зіграли антитютюнові закони, які заборонили рекламу тютюну та куріння в громадських місцях", - зазначила Лілія Олефір, виконавча директорка ГО "Життя".
Під час омнібусу українців також запитали про їхнє ставлення до законодавчої ініціативи заборонити розміщення сигарет у вітринах. Результати показали: 68% опитаних підтримують таку заборону.
Дослідження проводилося Київським міжнародним інститутом соціології з 10 по 20 лютого 2017 року серед 2040 респондентів в усіх регіонах України за виключення окупованих територій. Статистична похибка вибірки (з імовірністю 0,95 і з урахуванням дизайн-ефекту 1,5) не перевищує: 3,3% для показників, близьких до 50%, 2,8% для показників, близьких до 25% або 75%, 2,0% для показників, близьких до 12% або 88%, 1,4% для показників, близьких до 5% або 95%, 0,7% для показників, близьких до 1% або 99%.
У 2011 році дослідження Citigroup показало, що населення розвинених країн у середньому приблизно до 2050 року повністю відмовиться від тютюнопаління. "Відсоток курців знижується в розвинених країнах світу, і знижується більш-менш по прямій лінії на більшості ринків", - вважають аналітики Citigroup.