Швидкісний потяг Hyundai сполученням Львів-Київ зупинився, не доїхавши до столиці через поломку. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив пасажир потяга Костянтин Бєглов.
"О 5:50 виїхали. Повинні були за хвилину бути на місці. Порвався дріт, через що відламався пантограф. Півгодини до Києва. Близько 40 км до столиці", - написав Бєглов.
"Ремонтують. Зламалися пантографи. Близько 15-20 осіб приїхали. Бігають по даху, ремонтують щось", - зазначив пасажир.
Як повідомлялося, в "Укрзалізниці" раніше заявляли, що адаптація електропотягів Hyundai "Інтерсіті+" до зимових умов мала завершитися до 15 листопада.
Зокрема, у відомстві стверджували, що на всіх швидкісних потягах вже встановлено новий тип струмоприймачів, що "дозволить поліпшити їхню взаємодію з контактною мережею".
Також заявляли, що на даху вагонів електропотягів встановлено системи відеоспостереження, що дозволяють встановити причину пошкодження струмоприймачів та стану контактної мережі цілодобово і надалі попереджати подібні ситуації.
10 січня повідомлялося, що у Харківській області "застряг" швидкісний потяг "Інтерсіті+" Hyundai, який їхав з Києва до Харкова.
Нагадаємо, минулої зими швидкісні потяги Hyundai регулярно ламалися. За словами експертів, поломки були пов'язані з тим, що корейські потяги не були пристосовані до експлуатації в умовах української зими. У червні стало відомо, що виявлені взимку проблеми зі швидкісними потягами Hyundai було усунено корейськими фахівцями за декілька місяців і повністю за рахунок виробника потягів.
У кінці вересня Апеляційний суд Києва ухвалив рішення зобов'язати Укрзалізницю виплатити пасажиру потяга Hyundai Максиму Щербатюку 99,24 грн. !zn
Читайте також:
Суд визнав право пасажирів "Укрзалізниці" на компенсацію за запізнення потягів Hyundai