Закінчити експеримент із введенням е-квитка планувалося 31 жовтня, а вже 1 листопада – запустити в промислову експлуатацію автоматизовану систему обліку оплати проїзду в міському громадському транспорті.
Однак минулого тижня директор департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрій Назаров повідомив про відтермінування запуску електронного квитка.
"У будь-якому випадку кияни вже активно ним користуються, купують і поповнюють картки е-квиток. Також паралельно працюватимуть жетони і паперові квитки. Їх поступово виводитимуть з обігу. Я думаю, процес виведення жетонів і паперових квитків триватиме ще кілька місяців", - повідомив Назаров.
Причиною відстрочки в департамент назвали необхідність удосконалення системи е-квитка, щоб уникнути збоїв і колапсів. Тепер завершення експерименту з впровадженням електронного квитка заплановано на 31 березня 2020 року, а його запуск у промексплуатацію – 1 квітня.
До 31 березня Департамент освіти і науки КМДА разом із комунальним підприємством "Головний інформаційно-обчислювальний центр" повинні забезпечити видачу електронних квитків студентам і школярам.
На початку року в київському метро та наземному транспорті почав працювати єдиний електронний квиток для оплати проїзду. Е-квиток є спеціальною проїзною карткою, яку після купівлі можна поповнювати коштами на проїзд. Його ціна 50 гривень. Для оплати проїзду пасажиру достатньо піднести квиток до валідатора. Контролери, своєю чергою, матимуть спеціальні прилади для перевірки е-квитка пасажира.
Повністю вивести з обороту жетони в метро та паперові квитки при оплаті проїзду в міському наземному транспорті планували до 31 жовтня цього року. Їх повинні були повністю замінити квитки з QR-кодами і безконтактні транспортні картки.