Попри війну, в Україні продовжують платити пенсії та інші соцвиплати. Щоб отримати від Пенсійного фонду України (ПФУ) фінансування для оплати лікарняних роботодавцю треба подати заяву-розрахунок. У нії має бути інформація про суми коштів, нараховані застрахованим особам. У ПФУ розповіли, чому електронну заяву-розрахунок можуть відхилити.
У ПФУ зазначили, що причиною є помилки в заяві-розрахунку та навели основні з них:
- неправильно заповнено реквізити страхувальника: місцезнаходження (вказано не повністю або з помилками), номер рахунку, МФО банку тощо;
- не внесено дані щодо приналежності застрахованої особи до пільгової категорії (у разі наявності);
- є невідповідність між страховим стажем за останні 12 місяців, який застрахована особа набула фактично, і тим, що зазначено в Реєстрі застрахованих осіб;
- неправильно розраховано суму виплат за листком непрацездатності.
Так, найпоширеніші помилки в електронних заявах-розрахунках за паперовими лікарняними стосуються даних, що вводяться відповідальними особами вручну: це стосується як реквізитів самого листка непрацездатності, так й інформації про застраховану особу. При цьому, для документального підтвердження, скановані копії паперових листків непрацездатності прикріплюються до електронної заяви-розрахунку.
«В заявах-розрахунках зі статусом «не прийнято» причина відхилення відображається у вигляді коментаря (в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України). Тож для своєчасного отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності потрібно уважно перевіряти всі реквізити та реєстраційні дані», — зазначили у ПФУ.
Раніше ми писали, чи може працівник в Україні отримати оплату лікарняного, якщо захворів в перший робочий день.