В Україні трудові відносини між працівником та роботодавцем регулюються відповідним законодавством. Іноді на підприємстві може статися нещасний випадок, який має розслідувати спеціальна комісія. Фахівці Управління інспекційної діяльності у Запорізькій області Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці розповіли, хто має входити до складу цієї комісії. Про це пише sud.ua.
Розслідування проводиться, якщо на виробництві стався нещасний випадок, зокрема й про який своєчасно не повідомлено роботодавця чи внаслідок якого потерпілий не одразу втратив працездатність.
Не пізніше наступного робочого дня після отримання інформації про нещасний випадок (якщо він не підлягає спеціальному розслідуванню) на підприємстві наказом роботодавця створюється комісія, до складу якої входять:
- керівник (спеціаліст) служби охорони праці або посадова особа, на яку роботодавцем покладене виконання функцій з охорони праці – голова комісії;
- представник територіального органу Пенсійного фонду України;
- представник первинної організації профспілки (в разі її відсутності – уповноважена найманими працівниками особа з питань охорони праці);
- інші представники підприємства, посадові особи органів Держпродспоживслужби, ДСНС (у разі потреби та за відповідним погодженням).
Раніше ми писали, до яких робіт не можна залучати неповнолітніх працівників.