Вже завтра має відбутися конкурс на визначення перевізників, але маршруточна мафія активно себе почала вести вже сьогодні.
Про це заступник голови КМДА Костянтин Усов написав на своїй сторінці у Facebook.
"Тітушки приїхали під будинок, де живу я, моя дружина та двоє дітей, яким уже, до речі, час спати. Нічого нового – та сама пісня, ті самі плакати, ті самі інтелігентні лиця. Без баранів, зате з фаєрами, гучномовцями, та потужними колонками", - йдеться у повідомленні.
Усов зауважив, що його адреса не є секретом, але "тітушкам її передали, попередньо перевіривши факт мого проживання, досить несподівані персонажі. Це окрема історія".
Усов нагадав, що попередній конкурс перевізників на міських автобусних маршрутах Києва тітушки намагалися зірвати, увірвавшись у приміщення і зчинивши бійку й гадає, що й цього разу історія повториться.
"Вони не хочуть втрачати прибутковий бізнес на своїх коритах. І готові на різне. Ми, в свою чергу, ще більше посилили вимоги до перевізників", - зауважив заступник голови КМДА.
Згідно з оновленими умовами конкурсу маршрутні автобуси мають бути пасажиромісткістю від 60 місць, стандарту Євро-5, а згодом мають бути обладнані камерами відеофіксації й датчиками підрахунку пасажирів.
Також зберігаються й попередні вимоги до громадського транспорту, а саме:
- його доступність для людей з інвалідністю,
- відсутність не потрібного пасажирам візуального та звукового "сміття" в салоні,
- підтримка температурного режиму,
- уніформа водія,
- обслуговування пасажирів державною мовою,
- заборона палити в салоні, тощо.
Напередодні конкурсу зафіксована рекордно мала кількість заявок на участь у ньому, а також низьку конкуренцію серед перевізників.
Лише 8 перевізників подали 19 пакетів документів.
"Ми пов’язуємо це з високими стандартами, які ми встановили, і з тим, що маршруточна мафія не планує вигравати — вона планує зривати", - резюмував Усов.
Чиновник прогнозує, що конкурс стане важливим кроком на шляху очищення Києва від ганебного, старого й іржавого громадського транспорту, який "існував в результаті змови мафії та чиновників".
Раніше повідомлялося, що столична влада розірвала договори з чотирма перевізниками та ще з 11-ма міськими маршрутами. Договори було розірвано в односторонньому порядку.
Зазначається, що місто не планує укладати нові договори по цих маршрутах – ні з комунальним, ні з приватними перевізниками.
12 жовтня столична влада розірвала 8 угод з кількома перевізниками.
Також, в Києві почали працювати інспектори Комунальної служби перевезень, які будуть контролювати дотримання нових стандартів пасажирських перевезень в громадському транспорті столиці.