Київська міська адміністрація розробила новий договір "Про організацію перевезень пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування", який вже переданий на підписання перевізникам - переможцям конкурсу на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування, інформує заступник голови КМДА Костянин Усов в Telegram.
Як зазначає Усов, більша частина формальних пунктів попередніх договорів замінена на реальні.
«Наприклад, пункт про наявність кондиціонеру в салоні, який існував десятиріччями, зовсім не означав його справність. Більше того, справність кондиціонеру не означала, що він умикався, адже перевізники воліли заощаджувати на витратах пального. Це був приклад формального підходу», –підкреслив заступник КМДА.
Відтепер водіям забороняється будь-яке шумове (музика) або візуальне (плакати, компакт-диски, іграшки) забруднення салону перевізників. Граничний температурний режим, який перевізники повинні забезпечити в салоні влітку, повинен становити не більше 22 градусів, а взимку не менше 15.
Попри це, кожен автобус також має буде обладнаний мінімум 5-ма кнопками зупинки на вимогу, а за кабіною водія повинен висіти плакат визначеного містом зразка з наступною інформацією:
- ідентифікатори перевізника;
- особа водія: його фото, дата народження, прізвище, ім’я, по-батькові, номер водійського посвідчення;
- способи зворотного зв’язку для пасажирів;
- права та обов’язки водія та пасажирів.
Водії, згідно з новим договором, мають бути одягнені в типову уніформу, кожен з них повинен пройти курс домедичної допомоги та інструктаж щодо особливостей посадки/висадки пасажирів з інвалідністю.
Зазначається, що під загрозою одностороннього розірвання договорів водіям категорично забороняється палити в салоні автобуса.
Усов наголосив, що у договорі також є положення, передбачені законом «Про забезпечення функціонування української мови як державної».
Надання послуги водіями має здійснюватися українською мовою.
28 липня положення цього договору вперше реалізують на маршруті №150 (вулиця Милославська - Індустріальний міст).
Анонс договору не містить згадок про механізм контролю дотримання водіями нових правил. На разі невідомо, хто перевірятиме роботу водіїв, та куди звертатися пасажирам у разі виявлення порушень.
Нагадаємо, у Києві від 16 липня скасували паперові талони для проїзду у комунальному громадському транспорті столиці - тепер усі поїздки цифровізовано в електронні квитки.