Основою щоденної авдиторії телеканалів є літні люди та мешканці сільської місцевості, свідчить опитування компанії «Нью Імідж Маркетинг Груп», проведене на базі додатку «Lemur».
«З підвищенням віку респондентів збільшується кількість тих, хто дивиться телеканали щоденно (найбільше таких респондентів у категорії віком 55 років та старше). Також респонденти з сільської місцевості частіше за інших зазначали, що дивляться телеканали щоденно», - йдеться у дослідженні.
Українські телеканали подобаються глядачам у різних регіонах країни: їх дивляться по 96% опитаних мешканців Півночі, Центру та Заходу, 94% респондентів на Сході та 95% – на Півдні. У Києві національні канали дивляться 97% опитаних.
Іноземні телеканали найменш популярні в українців центральних регіонів країни (17%), а найбільш популярні – на заході (34%). Поціновувачів російського ТБ найбільше на півдні та сході України – 29 та 31% відповідно; найменше – у центрі та на півночі (17 і 15%).
Чоловіки частіше за жінок зазначали, що дивляться телеканали в інтернеті. Найпопулярніший такий спосіб перегляду серед молоді віком від 18 до 24 років, респонденти віком 55 років та старше віддають перевагу «традиційному» способу.
Інтернет-ТБ як спосіб перегляду на перше місце поставили респонденти з обласних центрів, на друге – кабельне телебачення. Мешканці маленьких містечок та смт також поставили на перше місце інтернет, на друге – цифрове телебачення (Т2).
Респонденти з сільської місцевості набагато частіше за інших зазначали, що дивляться цифрове телебачення – воно на першому місці, перегляд телеканалів в інтернеті – на другому.
Опитування проводилося упродовж 3-5 лютого 2021 року на всій території України, крім тимчасово окупованих Донбасі і Криму. Обсяг вибірки – 1200 респондентів.
Методологія: онлайн-опитування по інтерактивній структурованій анкеті, посилання на яку відправлялося потенційним респондентам з бази даних . Вибірка репрезентує доросле населення України віком 18 років та старше. Статистична похибка з ймовірністю 0.95 не перевищує 3,5%.
Дизайн вибірки: багатоступенева, комбінована – пропорційно стратифікована за регіонами, з квотним скринінгом на щаблі відбору респондента.