На засновника "Ланету" скоїли замах

14 лютого, 2020, 13:40 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Мазур пов'язує інциндент з конфліктом з NewsOne.

На засновника "Ланету" скоїли замах
© news.meta.ua

У сторону будинку співвласника групи компаній "Ромсат" і засновника "Ланету" Віктора Мазура кинули бойову гранату. У результаті події, яка сталася 4 лютого, ніхто не постраждав. Про це повідомляє "Ланет".

Зазначається, що після звернення Мазура до поліції було винесено ухвалу про відкриття кримінального провадження.

Правоохоронці кваліфікували справу за статтею "хуліганство".

Однак за словами Мазура, камера відеоспостереження зафіксувала, як під будинок цілеспрямовано приїхав автомобіль, з якого вийшли люди, жбурнули гранату в будинок і швидко зникли.

"Друга версія - бізнес-конфлікт. Віктор Мазур заявляє, що бізнес-конфліктів у нього на даний момент немає, окрім протистояння з телеканалом NewsOne, яке було в минулому році. З початку цього року провайдер "Мережа Ланет" припинив трансляцію даного каналу. За словами Мазура, менеджери NewsOne переконували його, що відновити трансляцію каналу - в його особистих інтересах. Так, один з менеджерів NewsOne Ярослав Латко недавно наполегливо умовляв його провести зустріч з представниками каналу, "тому що буде пізно". Зустріч з керівництвом каналу, яка повинна була відбутися 4 лютого (в цей же день ввечері прилетіла граната), Мазур скасував", - йдеться у повідомленні.

Оточення Мазура стверджує, що зв'язок між телеканалом і винними може бути як прямий, так і опосередкований.

Повідомляється, що Мазур планує подати заяву в поліцію або СБУ з проханням змінити кваліфікацію події на "терористичний акт". Оскільки мова йде про напад із застосуванням зброї - а це явно не хуліганські мотиви.

Нагадаємо, 14 червня стало відомо, що близький до Віктора Медведчука народний депутат Тарас Козак придбав телеканал ZIK, який раніше належав президенту ФК "Карпати" Петру Димінському. У 2018 році Козак став власником телеканалів NewsOne і "112. Україна". Ці медиактивы об'єднали в медіахолдинг, який очолив медіапродюсер з РФ Олексій Семенов.

У липні NewsOne анонсував телеміст "Треба поговорити" з російським пропагандистським каналом "Росія 24". Після реакції СБУ і протестних акцій телеміст скасували.

У жовтні минулого року Верховна Рада рекомендувала РНБО ввести санкції проти компаній, що входять до структури власності телеканалів "112 Україна" і NewsOne, однак це так і не було реалізовано.

Про проблеми інформаційної безпеки України читайте у матеріалі Володимира Кравченка і Тетяни Силіної "Замість розмов із телевізором" для "Дзеркала тижня. Україна".

По матерiалам: DT.UA / Підготував/ла : Елизавета Чижик
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК