Так, попри скарги батьків, що на них скинули навчання під час карантину, 73% школярів розповіли, що роблять уроки самостійно, 21% - з батьками, 1% - з репетиторами. Решта взагалі не відповіли на запитання, як зазвичай виконують домашні завдання (можливо, їм було незручно сказати "списую в готових домашніх завданнях чи в однокласників"?).
Водночас під час карантину в третини учнів знизився інтерес до навчання. Але 14% школярів відповіли навпаки: їм стало цікавіше навчатися.
"Близько 56% школярів зазначили, що під час карантину в них з'явилося більше труднощів із виконанням домашніх завдань. Серед них – неможливість якісно зрозуміти навчальний матеріал, відсутність ефективного контролю з боку вчителів, зниження інтересу до навчання та інші", - наголошує авторка.
Половина ж опитаних учителів вважають, що головна складність дистанційного навчання - це неможливість контролювати, як учні засвоюють вивчений матеріал. При цьому 18% учителів поскаржилися, що взагалі не можуть визначити рівень досягнень своїх учнів.
Як в Україні працює дистанційна освіта, з якими плюсами та мінусами щоденно стикаються вчителі, школярі та їх батьки, читайте у статті Оксани Онищенко "За дверима "дистанційки"" для ZN.UA.