Задачі на обчислення периметра та площі прямокутника розв'язують лише 48 % випускників початкової школи. Такі результати показало моніторингове дослідження якості початкової освіти.
Також лише 18% випускників початкової школи знають математику на високому рівні. 14% учнів не можуть виконати більшість елементарних завдань (так званих "завдань базового рівня").
Натомість випускники початкової школи виконують арифметичні операції над натуральними числами (72 %), знаходять значення виразу при даному значенні змінної, розв'язують найпростіші рівняння, використовуючи знання зв'язку між компонентами й результатом арифметичної дії (72 %), розв'язують прості текстові задачі, що стосуються добре відомих життєвих ситуацій (75 %).
Про те, навіщо нам математика у повсякденному житті, читайте у статті Вікторії Круглової "Математика: наука на мільйони?"