Народний депутат України, екс-віце-прем'єр-міністр Борис Колесніков вважає, що 70% провини у зимових поломках швидкісних потягів Hyundai лежить на залізниці України.
"Ми перевезли вже майже два мільйони пасажирів на Hyundai, і експертиза показала, що 70% провини за їхні зимові поломки лежить на залізниці України. Я вибачився перед усіма пасажирами, але у мене є питання до тодішнього керівництва залізниці, а сьогоднішнього керівництва міністерства транспорту: чому таке недбале ставлення до експлуатації? Чому згоріла підстанція? А є просте пояснення - тому, що комп'ютер будь-якого корейського, японського, німецького потяга, не розуміє, чому контакти підвішені на різній висоті. Є 30% провини Hyundai, вони практично усунули це", - зазначив Колесніков.
Він також додав, що квитки на швидкісний потяг Hyundai коштують зовсім недорого, а навіть навпаки - "це економ-варіант".
"Квитки здаються дорогими, тому що сьогодні за плацкартний вагон пасажир платить 25% вартості, за купейні - 36-37%. Якщо ввести реальні ціни, собівартості, на плацкартні та купейні вагони, то за квитками на Hyundai черга буде на два роки вперед. Ви ж самі розумієте, що витрати на швидкісний потяг набагато менші. Немає по два провідники на вагон, немає цього лахміття, немає змінних локомотивів... І взагалі, Hyundai виконують розклад на 98%, а класичні потяги на 88%... тобто, кампанія проти них - це було явне замовлення" - сказав Колесніков.
Нагадаємо, 20 грудня 2012 року компанія Hyundai принесла вибачення за заподіяні українським пасажирам незручності при користуванні швидкісними електропотягами і розпочала роботи з ліквідації несправностей.
24 грудня того ж року Колесніков назвав проблеми зі швидкісними потягами технічним непорозумінням, через яке йому соромно і неприємно. !zn
Читайте також: