Пасажирам експресів Hyundai, постраждалим через часті поломки цих потягів, відмовляють у компенсації шкоди, пише "Коммерсант-Украина".
Так, 22 травня Солом'янський районний суд Києва відхилив позов юриста Української Гельсінської спілки з прав людини Максима Щербатюка, потерпілого через поломку швидкісного потяга "Інтерсіті+" (експреси Hyundai Rotem) у жовтні 2012 року. На день раніше цей же суд залишив без розгляду аналогічний позов іншого пасажира.
Щербатюк подав до суду на "Укрзалізницю" і Українську швидкісну залізничну компанію (оператор десяти швидкісних потягів в Україні). Позивач вимагав відшкодування моральної шкоди у розмірі 1 тис. грн, (21 грн пені та 99 грн компенсації за зміну класу потяга. Він також вимагав забезпечити якісне обслуговування пасажирів і прибрати з сайту "Укрзалізниці" неправдиву, на його думку, інформацію про надійність та швидкість нових експресів - саме через неї він вирішив скористатися новим потягом).
- "Укрзалізниця" вирішила узаконити постійні поломки і запізнення "хюндаїв"
"Інформація про те, що рух швидкісних електропотягів "Інтерсіті+" здійснюється за чітко розрахованим графіками, а погодні умови та інші фактори не мають такого значного впливу на дотримання графіку руху, як у випадку з іншими видами транспорту, не відповідає дійсності", - підкреслив Щербатюк.
Основним аргументом представників "Укрзалізниці" та Української залізничної швидкісної компанії на суді була неможливість позивача довести факт своєї присутності на конкретному рейсі. Представник "Укрзалізниці" Костянтин Астрюхін заявив, що без відповідних штампів і доказів позов безпідставний: "Ми заперечуємо те, що він був пасажиром". Прибирати інформацію з сайту в "Укрзалізниці" також не вважають за необхідне. "Це інформаційний сайт, і інформація на ньому - оціночне судження, а не реклама", - підкреслив Астрюхін.
Раніше повідомлялося, що через запізнення потягів Hyundai і незручності, заподіяні пасажирам під час подорожі, в "Укрзалізницю" за компенсаціями на загальну суму 47 тис. грн звернулися близько 400 осіб. Однак жодна заява не була задоволена. Після цього ряд пасажирів подали до суду на адміністрацію.
Відзначимо також, що ще у серпні 2012 року прем'єр-міністр Микола Азаров заявив, що Україна більше не буде закуповувати потяги Hyundai, а буде купувати потяги вітчизняного виробництва.
Перед Євро-2012 Україна закупила 10 складів Hyundai за 307 мільйонів доларів. З настанням холодів почастішали затримки потягів Hyundai у зв'язку з технічними несправностями. За підрахунками ЗМІ, потяги Hyundai за півроку ламалися не менше 100 разів. У багатьох випадках пасажирів пересаджували на інші склади. !zn
Читайте також:
Азаров вирішив, що Україна Hyundai більше купувати не буде (відео)
Колесніков запевнив, що через рік вся Україна буде їздити на Hyundai