Про це повідомляє "Сегодня" з посиланням на президента Асоціації перевізників Києва Валерія Липецького.
"У понеділок ми звернемося до президента, голови 3, в прокуратуру і Київраду з листом про неправомірні дії департаменту. Якщо реакції не буде, а маршрути, як обіцяв Водовозов, будуть і далі закривати, будемо страйкувати точно так само, як страйкували минулого тижня водії обласних маршруток", - заявив Липецький.
Як повідомлялося раніше, з 15 березня планується закрити рух приватних маршруток №№240, 241 і 246, які, за словами начальника Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Євгенія Водовозова, "безпідставно дублюють" маршрути комунального пасажирського транспорту.
- "Київпастранс" хоче підняти вартість проїзду у наземному транспорті
У планах влади - зробити те ж саме ще у семи спальних мікрорайонах. Так, у КМДА хочуть замінити автобусами маршрутки, які курсують на Виноградар, Нову Дарницю, Святошин, Оболонь, Лук'янівку, Солом'янку та в центр - район станції метро "Палац спорту".
Основна причина таких змін, за словами Водовозова, - збільшення комунального автопарку, що дає можливість припинити дублювання маршрутів приватниками. У відомстві визнають, що це початок глобальної перестановки на транспортному ринку Києва.
"Ще до Євро-2012 ми планували переглянути всі маршрути міста, бо багато хто з них дублюються. Для цього ми плануємо оптимізувати транспортну систему, що дозволить прибрати близько 30% маршруток. Наприклад, зараз по проспекту Перемоги їздять 119 маршрутів, створюючи постійні затори. Те ж саме відбувається на інших жвавих напрямках. Адже можна було б упорядкувати всі маршрути, на багатьох залишити тільки місткі автобуси і тролейбуси", - відзначили у департаменті.
- На Лісовому масиві у Києві влада скасувала всі маршрутки
Експерти згодні, що Києву час відмовлятися від маршруток на користь великих автобусів, але спочатку потрібно домогтися, щоб автомобілі не їздили по смузі для громадського транспорту, а сам він курсував кожні 10 хвилин.
"Поки що місто не готове відмовитися від маршруток. Для цього треба, як мінімум, збільшити парк громадського транспорту у два-три рази, врегулювати подачу транспорту на зупинку. На Заході в автобусах, наприклад, є камери, які фіксують, хто займає смугу для громадського транспорту, і їх відразу ж карає дорожня поліція. У нас таке нововведення дозволило б транспорту не запізнюватися. Крім того, поки на Троєщині та Виноградарі немає метро, позбавляти мешканців цих районів маршруток - просто блюзнірство", - вважає експерт з перевезень Богдан Аганін. !zn
Читайте також:
"Київпастранс" хоче підняти вартість проїзду в наземному транспорті
На Лісовому масиві в Києві влада скасувала всі маршрутки