Київські активісти пропонують пускати велосипедистів в автобуси і метро

ZN.UA Ексклюзив
Поділитися
Київські активісти пропонують пускати велосипедистів в автобуси і метро Велостоянки повинні стати нормою містобудування
У Києві щонайменше 300-400 тисяч велосипедів. Але лише невеликий відсоток їх дійсно їздить, а не стоїть на балконах. Причина - велосипедів важко знайти місце і для проїзду, і особливо для стоянок.

Київ намагаються пристосувати тільки для машин, а велосипедів (як і пішоходам) важко знайти місце. Треба зробити київської нормою містобудування наявність велопарковок у всіх муніципальних закладів, середніх і великих торгових центрів. Також необхідно, щоб громадський транспорт "подружився" з велосипедистами. Треба обладнати автобуси і тролейбуси пристроями для перевезення велосипедів, а також визначити годинник (наприклад, після 9 вечора), коли велосипедисти зможуть користуватися метро. Про це у своїй статті для ZN.UA пише Ігор Луценко, один з активістів громадської ініціативи по боротьбі з протиправними забудовами "Збережи старий Київ".

За непрямими підрахунками, як пише Луценко, у Києві щонайменше 300-400 тисяч велосипедів. Але лише невеликий відсоток їх дійсно їздить, а не стоїть на балконах. Причина - стараннями начальників місто намагаються пристосувати тільки для машин, а велосипедів (як і пішоходам) важко знайти місце. Думка, типове для країн третього світу, що на велосипедах їздять тільки незаможні, пора міняти, вважає Луценко.

"Транспорт можна вдосконалювати нескінченно, і тут Київ повинен зробити цивілізаційний стрибок і перейти на рухомий склад, що генерує нуль шкідливих викидів. Це не так складно, як звучить. Всюди, де можна, треба пустити трамваї. Де не можна трамваї - пустити тролейбуси. Де не можна тролейбуси - автобуси з двигунами, що працюють на одній з передових технологій - електриці, водні або природному газі. Повітря повинен бути чистим, так як сильно забруднене повітря зараз дуже дорого обходиться здоров'ю киян", - підкреслив активіст громадської ініціативи.

Луценко вважає, що треба будувати тільки надземне метро естакадного типу. Раніше метро проходило глибоко під землею через оборонних міркувань і київського рельєфу. Будівництво коштувало дуже дорого, і тепер метро залишається дуже дорогим в експлуатації: щоб утримувати тунелі в належному стані, потрібні значні ресурси і складні технології. Зараз інші часи і є можливість економити. У середньому, тунелі навіть дорожче, ніж мостові (эстакадные) конструкції, які можна будувати прямо над проїжджою частиною, щоб не заважати пішоходам, велосипедистам і машин.

"Зараз Київ трагічно повторює помилки міст Америки та Європи середини минулого століття. Інвестує кошти в будівництво нових доріг і розширення наявних. Але аксіома містобудування, багаторазово підтверджена на практиці, полягає в тому, що, скільки не будуй мости, дороги, естакади, тунелі для машин, у довгостроковому періоді це буде лише сприяти збільшенню заторів. Наприклад, Москва витрачає чи не найбільше грошей на нові дороги, але затори не зменшуються", - пише Луценко.

Докладніше читайте в статті Ігоря Луценка "Майбутнє, якого Київ не уникне" у новому випуску газети "Дзеркало тижня". !zn

Читайте також:

Велосипедистам заборонили їздити повз Верховної Ради

Мер Донецька не буде їздити на роботу на велосипеді, тому що це смішно

Названі вулиці в Києві, на яких з'являться безкоштовні велопарковки

Попов закликав водіїв пересісти на громадський транспорт

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі