Київрада затвердила нові правила торгівлі на ринках

Поділитися
Київрада затвердила нові правила торгівлі на ринках На столичних ринка торгуватимуть по-новому © Андрій Товстиженко, DT.UA
На ринках забороняється продавати наркотичні засоби, пальне та газ, піротехніку й вибухові засоби тощо.

Київрада затвердила Правила торгівлі на ринках у місті Києві. Рішення на пленарному засіданні 6 липня підтримали 68 депутатів.

Відповідно до рішення, територія ринку повинна мати відокремлену та відгороджену від проїжджої частини, житлового та комунального секторів земельну ділянку. Серед обов'язкових - безпечні входи і виходи, штучне освітлення території ринку, телефонний зв'язок, електро-, водопостачання та водовідведення, туалет, облаштовані місця для сміття.

На території ринку, де реалізується продукція рослинного і тваринного походження, повинні бути обладнані спеціалізовані зони з продажу окремих видів продукції: овочів і фруктів, м'яса, яєць, молочних продуктів, риби, меду, олії тощо.

За вимогою покупця, продавець повинен видати розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу із зазначенням назви суб'єкта господарювання на ринку, номера торговельного місця, найменування товару та його ціни. Також у документі мають міститися прізвище та ініціали продавця та його підпис.

Згідно нових Правил, на ринках забороняється продавати: зброю, готове армійське спорядження, а також тканини, які використовуються для його виробництва, інші товари військового асортименту, наркотичні засоби, пальне та газ, піротехніку й вибухові засоби тощо.

У квітні Київрада затвердила зміни до Концепцію розміщення зовнішньої реклами у столиці, згідно з якою територію міста поділять на п'ять форматних зон з окремим режимом розміщення об'єктів зовнішньої реклами в кожній.

У нульовій форматній зоні пропонується заборонити розміщення будь-яких об'єктів зовнішньої реклами. Такою зоною будуть історичні місця, сквери, парки, перехрестя та транспортні розв'язки. Максимальний розмір рекламного поля - 75 м кв. допускається у четвертій зоні, куди входитимуть магістральні вулиці, проспекти, шосе поза межами центральної частини міста.

"Реалізація цього рішення дозволить скоротити кількість наземних рекламних засобів на 74-75%. До 3000 дозволів втрачають дію до кінця цього року", - зазначив заступник голови КМДА Олексій Резніков.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі