Відповідно до рішення, територія ринку повинна мати відокремлену та відгороджену від проїжджої частини, житлового та комунального секторів земельну ділянку. Серед обов'язкових - безпечні входи і виходи, штучне освітлення території ринку, телефонний зв'язок, електро-, водопостачання та водовідведення, туалет, облаштовані місця для сміття.
На території ринку, де реалізується продукція рослинного і тваринного походження, повинні бути обладнані спеціалізовані зони з продажу окремих видів продукції: овочів і фруктів, м'яса, яєць, молочних продуктів, риби, меду, олії тощо.
За вимогою покупця, продавець повинен видати розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу із зазначенням назви суб'єкта господарювання на ринку, номера торговельного місця, найменування товару та його ціни. Також у документі мають міститися прізвище та ініціали продавця та його підпис.
Згідно нових Правил, на ринках забороняється продавати: зброю, готове армійське спорядження, а також тканини, які використовуються для його виробництва, інші товари військового асортименту, наркотичні засоби, пальне та газ, піротехніку й вибухові засоби тощо.
У квітні Київрада затвердила зміни до Концепцію розміщення зовнішньої реклами у столиці, згідно з якою територію міста поділять на п'ять форматних зон з окремим режимом розміщення об'єктів зовнішньої реклами в кожній.
У нульовій форматній зоні пропонується заборонити розміщення будь-яких об'єктів зовнішньої реклами. Такою зоною будуть історичні місця, сквери, парки, перехрестя та транспортні розв'язки. Максимальний розмір рекламного поля - 75 м кв. допускається у четвертій зоні, куди входитимуть магістральні вулиці, проспекти, шосе поза межами центральної частини міста.
"Реалізація цього рішення дозволить скоротити кількість наземних рекламних засобів на 74-75%. До 3000 дозволів втрачають дію до кінця цього року", - зазначив заступник голови КМДА Олексій Резніков.