За словами пасажира, потяг повинен був відправитися з львівського вокзалу о 7 ранку, проте цього не сталося.
"Ми так і не виїхали. Нам нічого не пояснили, просто сказали пересісти у звичайний потяг, в купе. О 8 з чимось ми поїхали", - розповів він.
Джерело додало, що при цьому пасажирам не пояснили причину зміни потяга і не вибачилися за запізнення.
"Нyundai крутили, вертіли, але так і не змогли завести. Начальство потихеньку з'їжджалося, але нічого не допомогло", - розповів пасажир.
Раніше повідомлялося, що у грудні корейські потяги часто виходили з ладу, прибували з багатогодинним запізненням, у багатьох випадках пасажирів пересаджували на інші склади.
Наприкінці грудня представники Hyundai Corporation заявили, що розібралися з причинами постійних поломок потягів, обіцяли виправити їх протягом декількох тижнів, а також запропонували провести додаткові курси машиністам. Окрім того, вони пообіцяли, що всі рейси корейських потягів будуть супроводжувати аварійні бригади, які в разі поломки зможуть швидко полагодити потяг.
Колишній міністр інфраструктури Борис Колесніков заявив, що проект швидкісних потягів Hyundai дістався йому від попереднього керівництва міністерства.
Читайте також:
Hyundai пообіцяла полагодити свої суперпотяги швидко і безкоштовно
"Жертви" Hyundai підготували масовий позов до суду
Колеснікову стало соромно за "Хюндаї"
Журналісти покаталися на Hyundai: Потяг хитає, Wi-Fi не працює, шумоізоляція низька