У Києві з листопада в міському пасажирському транспорті використовуватиметься лише Е-квиток. Для проїзду пасажиру необхідно буде придбати QR-квиток або транспортну картку, яка повинна реєструватися у кабінеті користувача. Картку можна заздалегідь поповнювати для наступних поїздок.
Наразі столичний транспорт обладнують валідаторами, ці зчитувальні пристрої мають бути розташовані біля дверей та всередині салонів. Оплата проїзду відбуватиметься просто – до валідатора необхідно буде піднести транспортну картку або QR-квиток. Водночас контролери за допомогою спецпристроїв зможуть перевірити реєстрацію Е-квитка. Отже, стисло:
Як скористатися Е-квитком у міському транспорті?
- необхідно придбати QR-квиток для разової поїздки або транспортну картку (її треба зареєструвати та поповнити);
- знайти у салоні транспорту валідатор;
- піднести свій квиток до валідатора;
Де придбати та поповнити транспортну картку?
Наразі це можна зробити:
- на станціях Київського метрополітену;
- в особистому кабінеті киянина;
- у додатку KyivSmartCity;
- у терміналах самообслуговування Ibox, EasyPay, 2click;
- KyivPayBot у Телеграм та Facebook;
- KyivMetroBot у Телеграм та Facebook;
- у Т-кіосках;
- на платіжному порталі Portmone.
Також найближчим часом її можна буде поповнити:
- за допомогою додатків Приват 24, Ощад 24/7;
- в терміналах самообслуговування КП ГІОЦ, "ПриватБанку", "Ощадбанку" та на порталі EasyPay.
Найближчим часом її можна буде придбати й:
- у терміналах самообслуговування КП ГІОЦ
Де придбати квитки з QR-кодами?
Ці квитки замінять жетони та старі паперові квитки, вони є єдиними для всіх видів транспорту. Паперові QR-квитки можна купити у боксах самообслуговування та касах метрополітену.
Скільки коштуватиме проїзд?
Квиток на одну поїздку коштуватиме 8 гривень. Однак у разі покупки одразу 50 поїздок вартість проїзду знижується до 6,5 гривень.
Де можна буде скористатися Е-квитком?
Електронний квиток поширюється на метрополітен, автобуси, маршрутні автобуси, трамваї, тролейбуси, фунікулер та міську електричку.
Як перевірити баланс на транспортній картці?
Під час використання картки на екрані валідатора вказуватиметься, скільки залишилося оплачених поїздок. Крім того, баланс можна переглянути у кабінеті користувача. Втрачену картку можна заблокувати, для цього потрібно звернутися на гарячу лінію (044) 366 55 55. Усі придбані поїздки можна перенести на нову картку.
Також варто зазначити, що пільги для окремих категорій пасажирів залишаться – безкоштовні поїздки будуть нараховуватися на картку киянина.
Важливо: залишок коштів з транспортної картки не можна зняти й діє вона лише на території Києва, якщо карткою не користуватися понад рік невикористані поїздки "згорять".
Раніше у Департаменті транспортної інфраструктури Київської міської державної адміністрації повідомили про те, що у столичному транспорті з листопада більше не працюватимуть кондуктори. Їх перепрофілюють на контролерів.