"Kyiv Smart Card можна придбати в різних точках продажів. Що стосується продажу в касах КП "Київський метрополітен", то станом на 22 серпня 2019 року з початку реалізації проекту було реалізовано карток у кількості 36 110 шт. На загальну суму 1,8 млн. грн.", - йдеться у відповіді.
Нагадаємо, 7 травня 2017 року набув чинності закон про введення автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті.
Як відомо, з 25 серпня карти метро не продаються і не поповнюються в касах 10-ти станцій київського метрополітену, але в касах можна придбати і поповнити Kyiv Smart Card.
Однак 36 тисяч карток - це крапля в морі: Київський метрополітен перевозить мільйони пасажирів. Але керівництво метрополітену переконане, що кілька днів - не показник, електронні картки стануть звичними, і пасажирам сподобаються.
Як повідомлялося, жетонами як засобом оплати проїзду у Київському метрополітені на даний момент вже не користується майже 75% пасажирів.
На початку року у київському метро і наземному транспорті почав працювати єдиний електронний квиток для оплати проїзду. Е-квиток є спеціальною проїзною карткою, яку після покупки можна поповнювати коштами на проїзд. Його ціна 50 гривень. Для оплати проїзду пасажира досить буде піднести квиток до валідатору. Контролери, в свою чергу, будуть мати спеціальні прилади для перевірки е-квитка пасажира.
Планується, що е-квиток запрацює на повну на всіх видах міського пасажирського транспорту з 31 жовтня 2019 року.