В умовах дистанційного навчання, коли будь-які лекції нескладно записати й поширити, варто переосмислити роль викладача в аудиторії. Про це у своєму матеріалі для ZN.UA "Що зміниться у вищій школі завдяки онлайн-освіті?" пише науковий співробітник Аналітичного центру "ОсвітАналітика" Київського університету імені Бориса Грінченка Євген Ніколаєв.
"Можливо, з традиційних дисциплін, змістове наповнення яких змінюється не надто швидко, доцільно один раз записати лекції та надавати студентам у наступному семестрі посилання на ці записи", - зауважив він.
Ніколаєв одразу додав, що другий крок на розвиток цієї ідеї — кооперація різних університетів, які готують фахівців з однієї спеціальності, щоб із кожної спільної для спеціальності навчальної дисципліни професійно записати цілісні курси відеолекцій найбільш харизматичних викладачів.
Більше статей Євгена Ніколаєва читайте за посиланням.