Довідка про роботу: чи має роботодавець її видавати працівнику

Поділитися
Довідка про роботу: чи має роботодавець її видавати працівнику © unsplash/dylandgillis
Роз'яснення дали у Держпраці.

В Україні трудові відносини між працівниками і роботодавцями регулюються відповідним законодавством. Бувають ситуації, коли працівнику необхідно отримати довідку про роботу. Фахівці Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці розповіли, чи зобов’язаний роботодавець видати працівникові довідку про його роботу на підприємстві.

У Держпраці зазначили, що відповідно до статті 49 Кодексу законів про працю України, роботодавець зобов'язаний видати працівникові на його вимогу довідку про його роботу на даному підприємстві, в установі, організації.

«В довідці зазначаються спеціальність, кваліфікація, посада, час роботи й розміру заробітної плати працівника», – йдеться у повідомленні.

Бувають випадки, коли роботодавець може відсторонити працівника від роботи. Нагадаємо, коли такі дії роботодавця є законними.

Деякі працівники мають право на додаткові відпустки. Раніше у пресслужбі Міністерства освіти і науки (МОН) розповіли, скільки може тривати додаткова відпустка для помічників вихователів, які працюють у спеціальних дитячих садках.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі