До Львова і Чернівців збудують євроколію за гроші Європейського Союзу: вартість проєкту

Поділитися
До Львова і Чернівців збудують євроколію за гроші Європейського Союзу: вартість проєкту © wikipedia/Головний залізничний вокзал (Львів)
Передбачено також проєктування реконструкції Львівського залізничного вузла

Проєктування реконструкції споруд залізниці з будівництвом євроколії – 1435 мм – з електрифікацією на ділянці Львів – Чернівці – Вадул-Сірет – держкордон передбачено проєктом інтеграції залізничної системи України в транспортну систему ЄС. Відповідну проєктну заявку схвалено Координаційним Комітетом програми, яка реалізується ЄС. Окрім цього проєкту, передбачено і багато інших новацій, повідомляє український залізничний перевізник.

“Цей проєкт передбачає вдосконалення залізничної мережі та розвиток колії 1435 мм для забезпечення технологічної сумісності та підвищення пропускної спроможності залізничної інфраструктури”, – зазначено у повідомленні. Загальний бюджет програми складає 85,91 млн євро, а “Укрзалізниця” отримає 42,95 млн євро.

Що передбачає проєкт євросумісності для “Укрзалізниці”?

Окрім згаданого проєкту, також планується профінансувати проєктування реконструкції споруд залізниці з впровадженням колії 1435 мм на ділянці Чоп – Львів. У рамках проєкту – розробка стратегії реконструкції Львівського залізничного вузла з урахуванням перспектив розширення залізничної мережі колії шириною 1435 мм трансєвропейської транспортної мережі (TEN-T) на території України. Також фінансування передбачає проєктування та будівництво колії 1435 мм з електрифікацією на дільниці Павлове-2 / Матьовце – Ужгород та електрифікацію колії 1435 мм на ділянці Чоп – Ужгород.

Серед завдань проєкту – проведення експертизи щодо відповідності вимогам TSI зазначених проєктів, а також ділянок Ковель – Ягодин – держкордон та Медика/Мостиська ІІ – Львів (Скнилів).

Фінансування здійснюється через CEF (Connecting Europe Facility) – фонд Євросоюзу, який з 2014 року інвестує у технології, зокрема у транспортні, енергетичні, цифрові та телекомунікаційні проєкти.

Як повідомлялось у квітні 2024 року, на Закарпатті почали будувати європейську колію на ділянці Чоп-Ужгород. Це дасть можливість почати пряме залізничне сполучення між Ужгородом та Віднем, Братиславою, Кошице, Будапештом, Прагою, Бухарестом, Дрезденом та Белградом.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі