Чим більша соціальна активність батьків щодо своєї дитини, тим вищі у неї результати у навчання. Такі висновки можна зробити за результатами першого в Україні моніторингового дослідження якості початкової освіти.
У звіті дослідження зазначено: "Учні, які відвідували дошкільні заклади, готувалися до вступу до початкової школи, відвідують гуртки та їх активно підтримують батьки, які цікавляться їх навчанням і іноді допомагають, мають вищі середні бали у порівняння із іншими учнями".
"Спостерігається певна залежність середнього бала учнів із математики від того, чи цікавляться батьки навчанням своїх дітей, розмовляють із ними про навчання, допомагають у виконанні домашнього завдання".
Ті випускники початкової школи, чиї батьки практично ніколи не питали їх про навчання й не цікавилися їхнім шкільним життям, мають нижчі середні бали з математики, ніж ті учні, чиї батьки розмовляли з ними про навчання.
"До складу вибірки було включено учнів із різних типів населених пунктів і закладів загальної середньої освіти, - йдеться у звіті дослідження. ─ Крім того, під час формування вибіркової сукупності учнів було враховано фактор наповнюваності ЗЗСО (заклад загальной середньої освіти - ред.".
Також цим дослідженням встановлено, що чим довше сидять діти над "домашкою", тим гірші результати з математики.
Про те, навіщо нам математика у повсякденному житті, читайте у статті Вікторії Круглової "Математика: наука на мільйони?"