Бродський пояснив, хто гальмує заборону реклами ліків в Україні

ZN.UA Ексклюзив
Поділитися
Бродський пояснив, хто гальмує заборону реклами ліків в Україні Бродський розповів, чому раніше завернули законопроект про заборону ліків © 3ders.org
За його словами, з одного боку діють власники телеканалів, а з іншого - імпортери лікарських препаратів.

Законопроект про заборону реклами ліків в Україні, підготовлений п'ять років тому, перше читання пройшов, але до другого так і не дійшов, не витримавши тиску власників телеканалів, та імпортерів лікарських препаратів, заявив DT.UA Михайло Бродський, який очолюючи Держкомітет з питань регуляторної політики і підприємництва, брав активну участь у законодавчих процесах.

"Профільний комітет парламенту тоді запропонував варіант повної заборони реклами ліків. Але почався такий тиск з усіх боків, що довелося шукати компроміс", - розповідає Бродський.

Читайте також: Реклама ліків значно "поліпшує" показники захворюваності в Україні - експерт

"Вирішили заборонити рекламу тільки рецептурних препаратів, але й це не врятувало законопроект. З одного боку діяли власники телеканалів, а з іншого - імпортери лікарських препаратів. Тиск на авторів законопроекту чинили такий, що встояти було неможливо", - наголосив він.

Як ідеться у статті Ольги Скрипник для DT.UA, Комітет з питань охорони здоров'я Верховної Ради більшістю голосів підтримав законопроект "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо заборони реклами лікарських засобів" (№3246). Його автор народний депутат М.Поляков акцентує увагу на тому, що з кожним роком реклама ліків дедалі більше захоплює інформаційний простір та ефірний час, спонукаючи людей до самолікування. Перенасичення ринку рекламною продукцією, недобросовісна характеристика різних препаратів, які "вмить виліковують" навіть хронічні хвороби без необхідності звертатися до лікарів, - усе це завдає шкоди здоров'ю людей, а в підсумку призводить до погіршення здоров'я нації.

"Законопроект підготували. Як проголосують депутати? Цього сьогодні ніхто не може сказати. Який сенс виконувати угоду, коли коаліції немає? Тим більше псувати стосунки з телеканалами й фармацевтичними компаніями, знаючи, що вибори не за горами", - пише Скрипник.

Нагадаємо, за даними компанії Proxima Research, обсяг інвестицій у рекламу лікарських засобів на телебаченні в 2015 році збільшився на 4,5% порівняно з 2014-м, склавши майже 7,2 млрд грн.

Детальніше про рекламу ліків в Україні читайте у статті Ольги Скрипник "Побічна дія реклами ліків" у свіжому випуску тижневика "Дзеркало тижня. Україна".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі