Частину лінії і кінцеву станцію швидкісної електрички "Повітряний експрес" в міжнародному аеропорту "Бориспіль" може бути розміщено під землею, заявив заступник генерального директора з виробництва та аеродромно-технічного обслуговування МА "Бориспіль" Сергій Гомболевський.
Про це він сказав під час першого українського форуму транспортної інфраструктури, що відбувся у Києві 15-16 жовтня.
"Дуже проблемне питання було пов'язано з тим, що, якщо робити надземний під'їзд до терміналу, він розріже повністю перспективу розвитку "Борисполя". І друге - сама електричка створює дуже значні перешкоди. З урахуванням того, що поруч розташовано аеронавігаційне обладнання "Украероруху", тут є конфлікт інтересів. Тому було запропоновано зробити повітряний перехід через трасу, а потім вона (лінія - ред.) поглибиться, і підхід до станції буде під землею", - сказав Гомболевський.
За його словами, відповідну пропозицію направлено на адресу Державного агентства з інвестицій та управління національними проектами (Держінвестпроект), яке займається реалізацією проекту "Повітряний експрес".
"Повітряний експрес" сполученням Київ - МА "Бориспіль" розраховують ввести в експлуатацію у I кварталі 2015 р. Залежно від пасажиропотоку, поїзд буде курсувати 1-2 рази на годину за маршрутом "Київ-Пасажирський" - "Видубичі" - "Дарниця" - МА "Бориспіль". Орієнтовна вартість однієї поїздки повинна скласти близько 80 грн в один бік.
Реалізація проекту "Повітряний експрес" здійснюється за рахунок коштів, наданих Китаєм під державні гарантії уряду України. !zn
Читайте також:
"Повітряний експрес" обіцяють запустити через півтора року
Україна тільки через два роки уклала з китайцями угоду на $ 372 млн на електричку до Борисполя
У Каськіва усунули останні перешкоди для початку будівництва китайцями електрички до Борисполя
Регіонал запропонував звільнити китайську електричку до Борисполя від усіх податків