Кожен третій українець (34%) купував товари, призначені для тривалого терміну використання, такі як техніка, одяг, взуття, аксесуари тощоне пізніше ніж півроку тому, ще чверть (24%) – протягом останніх 12 місяців, свідчать дані опитування компанії Research & Branding Group.
Більше року тому товари, призначені для тривалого використання, купували 13% українців. Чверть українців (24%) купували такі товари більше 2-х років тому.
Серед товарів, призначених для тривалого використання, на протязі останніх 12 місяців українці найбільше купували взуття (50%), одяг (верхній одяг, костюм, вечірня сукня тощо (45%), а також брюки, джинси, светри (42%)). Набагато менше за останній рік українці купували дрібну побутову техніку (13%) і мобільні телефони (11%), а також товари для дітей, такі як коляски і ліжечка (11%). В цілому за останні 12 місяців 14% жителів України купували такі товари, як велика побутова техніка, комп'ютери/ноутбуки, годинник, прикраси і велосипеди.
Практично кожен п'ятий українець (18%) за останній рік не купив жодного з перерахованих товарів.
Дослідження проводилося компанією R&B з 19 по 29 травня 2018 року серед 1804 осіб по всій території України за винятком Криму та ОРДЛО. Помилка вибірки склала 2,4% при рівні довірчої ймовірності Р=0,95.
Як свідчать дані опитування компанії Research & Branding Group, проведеного в лютому 2018 року, протягом останнього року кожен другий українець (50%) купував товари імпортного виробництва, тоді як не купували їх 45% опитаних, а ще близько 5% не впевнені, купували або не купували імпортне.