Автори дослідження стверджують, що "Буком", з якого збили літак, швидше за все, управляли військовослужбовці 2-го батальйону 53-ї зенітно-ракетної бригади армії РФ. Bellingcat зазначає, що до складу стандартного екіпажу "Бука" входять дві людини - оператор установки і водій, а також двоє офіцерів - сержант і лейтенант. При цьому рішення про запуск ракети приймає лейтенант. Автори звіту змогли встановити особи десяти офіцерів 2-го батальйону, один з яких зміг віддати наказ. Втім, хто саме це зробив, експерти Bellingcat в даному звіті не йдеться, тому в ньому зазначені тільки їх імена і перші літери прізвищ, а обличчя на фотографіях спеціально розмиті.
Проте точний склад екіпажу повинен бути відомий командиру батальйону, оскільки саме він повинен відібрати солдатів і офіцерів для управління "Буком", запевняють автори звіту. Bellingcat вдалося встановити, що посаду командира в цей момент, схоже, обіймав Дмитро Трунін. У свою чергу, його начальником, командиром 53-ї зенітно-ракетної бригади був Сергій Мучкаєв. Автори розслідування припускають, що він приймав рішення про переміщення 2-го батальйону і, зокрема, про транспортування ЗРК "Бук" на українську територію. Мучкаеву також можуть бути відомі особистості військовослужбовців, які входили до складу екіпажу "Бука", який збив літак "Малайзійських авіаліній", йдеться у звіті.
Приводячи висновки і вказуючи на ймовірних свідків і підозрюваних, автори розслідування неодноразово використовують такі слова, як "якщо", "ймовірно", "ймовірно" тощо, оскільки у них немає доступу до закритої документації Міноборони Росії, а всі висновки грунтуються на аналізі даних з відкритих джерел.
Експерти Bellingcat також прийшли до висновку, що частина відповідальності за трагедію MH17 несуть вищі чини російської армії. Зокрема, командир зенітного ракетного з'єднання Західного військового округу (ЗВО) Олексій Золотов, командувачі 20-ї гвардійської загальновійськової армії ЗВО Олександр Лапін (до 8 липня 2014) і Олександр Чайко (з 8 липня 2014), начальник військ протиповітряної оборони ( ППО) і авіації ЗВО Андрій Коханов, командувач військами ППО Сухопутних військ Збройних Сил (ЗС) Росії Олександр Леонов, командувач військами Західного військового округу Анатолій Сидоров, головнокомандувач сухопутними військами Росії Олег Салюк.
Очолюють список міністр оборони Росії Сергій Шойгу разом з його двома заступниками - Валерієм Герасимовим і Аркадій Бахін. А також президент Росії Володимир Путін, який згідно з Конституцією є верховним головнокомандувачем ЗС Росії. Всі ці люди були задіяні в процес прийняття і виконання рішень про переправлення військової техніки в російсько-українського кордону і на територію України, переконані автори дослідження. "Згідно з ймовірним висновком про те, що російський" Бук "збив MH17, головну відповідальність за падіння літака" Малайзійських авіаліній "несе міністерство оборони спільно з командуванням і військовими лідерами самопроголошених" ДНР "і" ЛНР ", - підсумовують експерти Bellingcat.
В 15:30 четверга, 17 липня 2014 року, в Донецькій області поруч з селищем Шахтарськ в зоні бойових дій був збитий Боїнг-777 "Малайзійських авіаліній", що слідував рейсом MH17 "Амстерлам-Куала-Лумпур". Всі 298 осіб, які перебували на борту літака, загинули.
13 жовтня відбулася презентація доповіді Ради безпеки Нідерландів, згідно з яким літак рейсу MH17 був збитий ракетою комплексу "Бук" російського виробництва. У той же час, в доповіді не названі відповідальні за запуск цієї ракети.
Однак після оприлюднення доповіді голова Радбезу Нідерландів заявив, що "Боїнг" збили з території, підконтрольній бойовикам. "Межі території були досить нестійкими, але це була область, контрольована проросійськими бойовиками", - сказав він.
Також Радбез Нідерландів дійшов висновку, що в України було достатньо підстав для закриття повітряного простору над територією конфлікту в східній частині країни в якості запобіжного заходу.
У той же час українська сторона зазначає, що на момент аварії MH17 Україною були дотримані всі рекомендації з безпеки польотів, оскільки управління повітряним простором узгоджується з європейською системою і відбувається відповідно до вимог ICAO.