ДП "Антонов" розглядає можливість запуску серійного виробництва літака Ан-225 "Мрія". Вартість другого екземпляру і запуск серійного виробництва машини оцінюється в 3 – 4 млрд доларів.
Про це інтерв'ю ЛІГА.net повідомив перший віце-президент компанії "Антонов" Олександр Коцюба.
"За скромними оцінками, створення і запуск такого літака в серійне виробництво оцінюється в 3-4 млрд доларів. Левову частку витрат займає підготовка виробництва, виготовлення оснащення, придбання обладнання, сертифікація та випуск конструкторської документації", - повідомив Коцюба.
За його словами, певний інтерес до співпраці для виробництва літака є у китайських інвесторів.
"Є певний інтерес з боку Китаю. Для них така сума цілком підйомна. Але поки що це на рівні обговорення. "Мрія" цікава не тільки як унікальний комерційний перевізник. Такий літак прикрасить собою імідж будь-якої країни. Але для однієї компанії такі суми непомірно великі. Ми бачимо це як якийсь міждержавний проект", - пояснив віце-президент компанії.
Що стосується другого екземпляра літака, то за словами Коцюби, "технічно це можливо. У нас є все для складання - фюзеляж, крила, хвостове оперення. Але для спорудження другого Ан-225 потрібні значні кошти. Зовнішній вигляд літака практично не зміниться, але з точки зору техніки та інженерії це буде зовсім інший літак - із новітнім обладнанням і двигунами".
Як повідомлялося, 10 травня 2016 року літак Ан-225 "Мрія" здійснив перший комерційний рейс в Австралію, чим привернув увагу людей зі всього світу.
Ан-225, розроблений київським КБ імені Антонова, на сьогоднішній день є самим великим, важким і потужним транспортним літаком у світі. Його максимальна злітна маса становить 640 тонн. У листопаді 2004 року Міжнародна авіаційна федерація внесла Ан-225 в Книгу рекордів Гіннесса за його 240 рекордів.
Як повідомлялося раніше, ДП "Антонов" і компанія Taqnia Aeronautics Co. підписали угоду про кооперацію по організації в Саудівській Аравії літакобудівного комплексу і організації виробництва літаків Ан-132.
ДП "Антонов" підписав контракти на виробництво майже 60 літаків. Підприємство вже почало отримувати гроші для їх виконання.