Винахідник контекстної реклами в інтернеті покаявся перед людством

Поділитися
Винахідник контекстної реклами в інтернеті покаявся перед людством Ітан Цукерман покаявся перед людством
"Я прошу вибачення. У нас були добрі наміри", - запевнив програміст Ітан Цукерман.

Дизайнер і програміст Ітан Цукерман попросив вибачення у користувачів інтернету за те, що в середині 1990-х років він створив перші спливаючі вікна з рекламою, пише журнал Xakep. Велика стаття Цукермана була опублікована у виданні The Atlantic під заголовком "Первородний гріх інтернету".

Двадцять років тому Цукерман працював у компанії Tripod, яка змінила чимало сфер діяльності, перш ніж зупинилася на рекламному бізнесі. Фактично компанія стала піонером таргетованої реклами, займаючись аналізом сторінок користувачів. В результаті цієї діяльності і були створені спливаючі рекламні вікна, які й донині доставляють незручності багатьом користувачам.

"Це був спосіб зв'язати зміст рекламного повідомлення з користувацької сторінкою без розміщення реклами безпосередньо на сторінці, оскільки рекламодавців турбували небажані асоціації між рекламним брендом і контентом сторінки. Зокрема, рішення з'явилося після того, як великий автовиробник обурився через те, що куплені ними банери розміщувалися на сторінці про анальний секс. Я написав код для запуску окремого вікна і завантаження туди рекламного банера. Я прошу вибачення. У нас були добрі наміри", - написав Цукерман.

Через пару тижнів конкурентний сайт Geocities скопіював спливаючі вікна, використовуючи програмний код Цукермана, в тому числі Javascript і Perl-скрипт на стороні сервера. Так зародилася рекламна бізнес-модель, яка існує і понині. Саме рекламний бізнес в мережі Цукерман і назвав "первородним гріхом інтернету".

Крім того, у статті Цукермана зазначається, що багато компаній, що використовують цю модель заробітку (наприклад, Google і Facebook), все частіше втручаються в приватне життя користувачів, намагаючись дізнатися про них якомога більше.

На думку Цукермана, інтернет ще може і повинен повернутися до своєї безрекламной "первісної сутності", відмовившись від існуючої моделі, яка вичерпала себе. Щоб зробити це, компанії повинні перейти на використання платної підписки і мікроплатежів, а користувачам необхідно заохотити це починання, оплачуючи контент грошима, а не власною увагою. !zn

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі