Відключення світла: як залишатися на зв'язку

Поділитися
Відключення світла: як залишатися на зв'язку © freepik/jcomp
Рекомендації дали у МІКП.

В Україні об’єкти критичної інфраструктури зазнали пошкоджень через ракетні удари РФ. Багато українців залишися без світла, тепла та води. У Міністерстві культури та інформаційної політики розповіли, як бути на зв’язку під час відключення електроенергії.

Як підготуватися до відключення світла

Для цього необхідно зробити такі кроки:

  • Продублювати месенджери на засоби, що використовують стаціонарний інтернет (ноутбук, комп’ютер тощо).
  • Завчасно дізнатися стаціонарні телефони аварійних служб та контактні телефони органів державної влади та місцевого самоврядування.
  • Заздалегідь спланувати з рідними та знайомими час і місце зустрічі у випадку критичної ситуації.

Якщо світло вже відключили: що робити

В цьому випадку треба звертати увагу на оповіщення від ДСНС та органів держвлади через ЗМІ (теле-, радіо, гучномовці) про місця збору, евакуації, укриття, харчування тощо.

Українці також мають можливість переключитися на мережу інших мобільних операторів у разі, якщо мережа одного з них недоступна, за допомогою внутрішнього роумінгу. Підтримуються SIM-картки Vodafone, Київстар та lifecell.

Як підключитися до іншої мобільної мережі

Щоб скористатися функцією, потрібно вимкнути автоматичний вибір мережі в установках телефону:

  • Android: Налаштування – Мобільна мережа (або Підключення) – Оператор.
  • iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі.

Знайти та вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR або LIFECELL.

Якщо підключитися не вдалося, спробувати ще раз або виберіть іншу мережу.

Після підключення слід перевірити можливість здійснювати дзвінки та надсилати SMS. При цьому тарифи не змінюватимуться.

Щоб спробувати вийти в інтернет через мережу "чужого" оператора, потрібно включити можливість підключення до мережі в роумінгу:

  • на Android ця функція називається "Передача даних у роумінгу" (у налаштуваннях мережі);
  • на iOS – "Роумінг даних" (у розділі "Стільникові дані").

У відомстві наголосили, що при підключенні до внутрішнього роумінгу слід регулярно перевіряти, чи не з'явився зв'язок у "рідного" оператора. Повертатися до звичайних налаштувань зв'язку потрібно одразу, як тільки з'явиться така можливість.

Нагадаємо, що 23 листопада ворог вкотре обстріляв Київ та низку інших регіонів України. У результаті обстрілів в усіх областях України застосовували екстрені відключення електроенергії.

Поділитися
Дивіться спецтему:
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі