Аналітично цю проблему описали тільки у 1949 році, тоді вона і отримала назву Вассермана-Вольфа. Сформулювавши проблему, Вассерман і Вольф знайшли її рішення: використовувати дві асферичні суміжні поверхні. Це дозволило усунути розмиття зображення по краях. Але створення таких лінз виявилося дуже дорогим і ефективним далеко не для всіх програм.
Тепер же дослідники знайшли рішення цієї проблеми для об'єктів будь-якого розміру. Їхній метод заснований на описі способів, в яких форма другої асферичної поверхні повинна бути задана першої поверхні поряд з відстанню між об'єктом і його зображенням.
Після отримання рішення у вигляді великої математичної формули вчені завантажили дані нової моделі в комп'ютерний симулятор. У результаті з'ясувалося, що на основі нової математичної моделі можна проводити лінзи, точність яких становить 99,999999999999%. Дослідники припускають, що формула може бути використана для створення окулярів, контактних лінз, телескопів, біноклів та мікроскопів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.