В експериментах на лабораторних щурах автори використали інтерфейс "мозок – комп'ютер". До нейронів з первинної зорової кори (V1) були підключені 16 мікроелектродів, які реєстрували активність клітин і передавали ці дані комп'ютеру. У залежності від отриманого сигналу він змінював висоту звуку, так що щурів натренували змінювати поведінку нейронів, знижуючи тон і отримуючи за це нагороду. Така активність у нормі властива моторним, а не сенсорним нейронам.
Досліди показали, що таке навчання визначається поведінкою нейронів в смугастому тілі глибоко в ядрах півкуль головного мозку. Їхню активність вчені контролювали за допомогою оптогенетики, так що при висвітленні лазером ці клітини не функціонували – і якщо вже навчені щури продовжували успішно контролювати нестандартну роботу нейронів зорової кори, то "новачки" не розвивали ці нові навички.
Раніше повідомлялося про те, що вчені виявили в мозку людини два кластера генів, які відповідають за розвиток інтелекту. В ході досліджень вчені встановили, що ці ж гени в зміненому стані можуть призвести до епілепсії та когнітивного дисбалансу.