Дослідження було засноване на досягненні вимог, що висуваються до дизельних паромів. Таким чином, інженерам потрібно було розробити водневий пором, здатний перевозити 150 пасажирів за маршрутом довжиною 80 км з середньою швидкістю 35 вузлів (63 км/год). При цьому дозаправка порома повинна була здійснюватися лише раз на день.
Вчені спроектували подовжений катамаран, відсік з воднем у якому зберігався подалі від пасажирів.
Використання спеціальних електродвигунів дозволило досягти необхідної маневреності і хорошої швидкості. Крім того, застосування водневого палива знижує до нуля кількість шкідливих викидів у навколишнє середовище, що робить даний вид транспорту більш безпечним та екологічно чистим.
Раніше в цьому році автоконцерн Toyota представив працює на водневої основі автомобіль FCV Plus,здатний передавати невикористану електрику. Після того, як машина вичерпає себе як автомобіль, вона може бути використана в якості домашнього генератора.