“Укрзалізниця” зняла обмеження на користування новим сервісом – автовикуп квитків з відстеженням. “Відтестували новий сервіс із 3225 користувачами, отримали близько 500 повідомлень із пропозиціями та виправленнями і відкриваємо доступ до сервісу для всіх користувачів застосунку”,- повідомляє залізничний перевізник.
Які можливості є у користувачів?
Важлива відмінність від інших сервісів – необхідність авторизації користувача через сервіс “Дія.Підпис”. Після авторизації, для користувачів є доступ до двох видів допомоги з автовикупу та відстеженню:
- моніторинг на поїзди, які вже у продажу, з можливістю відстежувати наявність конкретних місць;
- моніторинг на напрямки, можливістю відстежувати появу в продажі поїздів між обраними містами.
Якщо користувачу необхідно придбати квиток на конкретний поїзд, можна активувати функцію миттєвого придбання квитка. Щоб ця функція спрацювала необхідно ввести попередньо всі персональні дані майбутнього власника квитка та сплатити передплатою зарезервовану суму за придбання.
Якщо моніторинг квитка не буде потрібен або квитки які необхідні користувачу не знайдуться, кошти автоматично будуть повернені. Можлива “ручна” функція підтвердження, за допомогою пуш-сповіщень.
На які напрямки автовикуп не працюватиме?
Моніторинг та викуп квитків не працює на декількох напрямках:
- для поїздів до або з Польщі, крім Інтерсіті+;
- для прямого поїзда Київ - Відень.
На цих напрямках можна дізнатись тільки про відкриття продажу квитків на поїзд.
Раніше “Укрзалізниця” анонсувала бета-тестування нової опції у своєму застосунку “Укрзалізниця: квитки на потяг” – пошук та придбання квитків у автоматичному режимі.