Згідно з даними щорічного дослідження Ericsson ConsumerLab, інтернет для українців став необхідністю - 70% населення великих міст країни мають доступ до мережі.
При цьому жителі України на 10-20% більше обмінюються різноманітною інформацією в мережі, ніж користувачі Західної Європи та США.
Так, за інформацією компанії, регулярно обмінюються повідомленнями та фото і оновлюють статуси в соціальних мережах 60% українських користувачів. У США та Німеччині цей показник дорівнює 41%, у Швеції - 47%.
Стаціонарні ПК залишаються основними пристроями для роботи в інтернеті, хоча цей показник стрімко знижується (від 83% у 2011 році до 72% у 2012). Все більшу роль відіграють ноутбуки (43%) і мобільні телефони (36%).
«Це говорить про прагнення користувачів до мобільності, бажання бути на зв'язку завжди і скрізь», - підкреслив старший консультант Ericsson ConsumerLab в Північній Європі та Центральній Азії Ерік Йоханнісон.
У той же час, відзначив він, порівняно невисока купівельна спроможність українців уповільнює проникнення ІКТ: за минулий рік в середньому кількість власників «розумних» пристроїв збільшилася лише на 5%.
Звіт складався на основі 505 інтерв'ю з респондентами 15-69 років, проведених у трьох містах: Київ, Львів та Донецьк. Така вибірка є репрезентативною для 4 млн людей усіх верств населення. Додатково проводилося опитування 1526 користувачів, які заходять в мережу мінімум раз на тиждень. !zn
Читайте також:
У коді Facebook виявлена вразливість, яка розкриває дані користувачів
Вчені з'ясували, що інтернет-залежність закладена в генах
Влада Росії готується оголосити війну торрентам і безкоштовному контенту