Судячи з останнього звіту IDC, у другому кварталі 2011 року смартфонів на європейському ринку продано 21,8 млн штук, у той час як мобільних телефонів з обмеженою функціональністю (фічерфонів) - 20,4 млн.
Рокіруванняпочастинесподіване,босамринокпереживаєскладнічаси:загальні продажізнизилисяприблизнона 3%,до 42,2млн штук.Булоб логічноприпустити, що покупціпід часрецесіївіддадуть перевагузаощадити івідмовлятьсявід більшдорогихсмартфонів,однак цього несталося, пишутьznaki.fm.
Меншнесподіванимистализрушенняміжпершим ідругим місцем у списку марок, що найбільшепродаються.Які слід булоочікувати, позиціїфічерфоновоголідераNokiaпохитнулися, ійого місцезайнявSamsung.Однакмасштабзмінперевищивпрогнози: порівняноз тим жеперіодомминулогороку показникифінськоїNokiaвпалина 44%,до 9 млнштук,апівденнокорейськоїSamsung- зрослина 29%,до 13,9млн штук.ТретємісцезаймаєAppleз 4,6млн апаратів.